Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 12:21@Linnex Sr
Mina egna erfarenheter utav EVOC cykelväska är att den e utomordentligt kompetent, har transporterat mina kära cyklar över mer än halva jorden utan problem.
Väskans smarta konstruktion både invändigt (hur cykeln placeras, hjulens placering) och
@Linnex Sr
Mina egna erfarenheter utav EVOC cykelväska är att den e utomordentligt kompetent, har transporterat mina kära cyklar över mer än halva jorden utan problem.
Väskans smarta konstruktion både invändigt (hur cykeln placeras, hjulens placering) och
Quote from ellen olsson on 4 September 2012, 12:37Linnex: Som jag nämnde tidigare så ändrar Ryanair - och alla andra bolag också för den delen - villkoren hela tiden så det gäller att dubbelkolla villkoren. De kan mycket väl ha haft andra villkor i våras än när jag bokade och flög i somras.
Om du kör me
Linnex: Som jag nämnde tidigare så ändrar Ryanair - och alla andra bolag också för den delen - villkoren hela tiden så det gäller att dubbelkolla villkoren. De kan mycket väl ha haft andra villkor i våras än när jag bokade och flög i somras.
Om du kör me
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 14:14Mejla evoc sports och fråga, de har en hel del återförsäljare i sthlm iaf så borde finnas även nere i götet.
Mejla evoc sports och fråga, de har en hel del återförsäljare i sthlm iaf så borde finnas även nere i götet.
Quote from ellen olsson on 4 September 2012, 14:15Sportspec verkar ha. Naturligtvis till överpris jämfört med andra återförsäljare i Sverige men något annat var väl knappast att vänta? 😉
Sportspec verkar ha. Naturligtvis till överpris jämfört med andra återförsäljare i Sverige men något annat var väl knappast att vänta? 😉
Quote from Mattias Johansson on 4 September 2012, 14:27Tack Fredrik. Kollar där nästa gång jag är i Götet.
Jag skall inte iväg förrän till våren så tid finns... 🙂
Tack Fredrik. Kollar där nästa gång jag är i Götet.
Jag skall inte iväg förrän till våren så tid finns... 🙂
Quote from Mattias Johansson on 4 September 2012, 14:31Fast priset var inte farligt jämfört med utomlandshop. Speciellt inte med frakt.
Var köpte du Fredrik?
http://sportspec.se/web/Produkter/Cykeltillbehor/Vaskor/Transportvaskor/Evoc_Bike_Travel_Bag-9140.aspx
Fast priset var inte farligt jämfört med utomlandshop. Speciellt inte med frakt.
Var köpte du Fredrik?
Quote from ellen olsson on 4 September 2012, 15:01Priserna är, för ovanlighets skull, väldigt konkurrenskraftiga i Sverige. Bianchi Café&Cycles var nog billigast i vintras men jag vet inte hur det är nu.
Priserna är, för ovanlighets skull, väldigt konkurrenskraftiga i Sverige. Bianchi Café&Cycles var nog billigast i vintras men jag vet inte hur det är nu.
Quote from Åsa Tysklind on 4 September 2012, 15:36Flygit med RA i 2 år till mallis och det varit 30 kg för cykel väskan.
Inga problem med dom än så länge.
Om man packer lätt kan man få ner hojen på nästan 20 kg i en väska.
Min väska väger 12 kg och cykel på runt 8 kg.Men man får inte lasta i en massa o
Flygit med RA i 2 år till mallis och det varit 30 kg för cykel väskan.
Inga problem med dom än så länge.
Om man packer lätt kan man få ner hojen på nästan 20 kg i en väska.
Min väska väger 12 kg och cykel på runt 8 kg.
Men man får inte lasta i en massa o
Quote from Mattias Johansson on 4 September 2012, 15:47Robert.
Gör de koll på det vid incheckning?
Verktyg för att kunna montera ihop igen tycker man ju att de kunde acceptera.
Robert.
Gör de koll på det vid incheckning?
Verktyg för att kunna montera ihop igen tycker man ju att de kunde acceptera.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 15:50De väger.
De väger.