Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykel på RyanAir?
You need to log in to create posts and topics.

@Linnex Sr
Mina egna erfarenheter utav EVOC cykelväska är att den e utomordentligt kompetent, har transporterat mina kära cyklar över mer än halva jorden utan problem.
Väskans smarta konstruktion både invändigt (hur cykeln placeras, hjulens placering) och

Linnex: Som jag nämnde tidigare så ändrar Ryanair - och alla andra bolag också för den delen - villkoren hela tiden så det gäller att dubbelkolla villkoren. De kan mycket väl ha haft andra villkor i våras än när jag bokade och flög i somras.

Om du kör me

Mejla evoc sports och fråga, de har en hel del återförsäljare i sthlm iaf så borde finnas även nere i götet.

Sportspec verkar ha. Naturligtvis till överpris jämfört med andra återförsäljare i Sverige men något annat var väl knappast att vänta? 😉

Tack Fredrik. Kollar där nästa gång jag är i Götet.
Jag skall inte iväg förrän till våren så tid finns... 🙂

Fast priset var inte farligt jämfört med utomlandshop. Speciellt inte med frakt.

Var köpte du Fredrik?

http://sportspec.se/web/Produkter/Cykeltillbehor/Vaskor/Transportvaskor/Evoc_Bike_Travel_Bag-9140.aspx

Priserna är, för ovanlighets skull, väldigt konkurrenskraftiga i Sverige. Bianchi Café&Cycles var nog billigast i vintras men jag vet inte hur det är nu.

Flygit med RA i 2 år till mallis och det varit 30 kg för cykel väskan.
Inga problem med dom än så länge.
Om man packer lätt kan man få ner hojen på nästan 20 kg i en väska.
Min väska väger 12 kg och cykel på runt 8 kg.

Men man får inte lasta i en massa o

Robert.

Gör de koll på det vid incheckning?

Verktyg för att kunna montera ihop igen tycker man ju att de kunde acceptera.

De väger.