Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 08:50Som Stenmark sa. "He ä int lätt att förklara för nån som int begrip"
För oss som begriper är det inte alls svårt. Snarare självklart och lätt, plättlätt.
Vänligen
P.
Som Stenmark sa. "He ä int lätt att förklara för nån som int begrip"
För oss som begriper är det inte alls svårt. Snarare självklart och lätt, plättlätt.
Vänligen
P.
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2014, 09:25Att jämföra milen med Vättern verkar väldigt konstigt. Lämpligare då Lidingöloppet!
Att jämföra milen med Vättern verkar väldigt konstigt. Lämpligare då Lidingöloppet!
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 09:39Det blir kämpigt att kapa en kvart på milen för att ligga på samma nivå som på cyklingen. 🙁
(Sedan är ju klungcykling inte särskilt påfrestande kan man ju tycka)
Men troligtvis blir man bra på det man tränar så hoppet lever än 🙂
VR: 7.45
Milen: 47
Det blir kämpigt att kapa en kvart på milen för att ligga på samma nivå som på cyklingen. 🙁
(Sedan är ju klungcykling inte särskilt påfrestande kan man ju tycka)
Men troligtvis blir man bra på det man tränar så hoppet lever än 🙂
VR: 7.45
Milen: 47
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 09:41En skillnad är väl att cykling i hyfsad motionärsfart kräver viss muskulär tillvänjning, det gör inte löpning. Är du ung o har lite flås från allmänsportande springer du lätt en mil på 50 min efter några få rundor. För att samma person ska komma till 30 k
En skillnad är väl att cykling i hyfsad motionärsfart kräver viss muskulär tillvänjning, det gör inte löpning. Är du ung o har lite flås från allmänsportande springer du lätt en mil på 50 min efter några få rundor. För att samma person ska komma till 30 k
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 18:46Conny, om du lägger lite mindre tid på cykeln och l stället tar den tiden till löpträning ska du se att det kommer hända saker.
Jag kortade ner min träningstid på halvan (21/km) med ca tio minuter på mindre än ett år. Från 100 minuter till 90 minuter. O
Conny, om du lägger lite mindre tid på cykeln och l stället tar den tiden till löpträning ska du se att det kommer hända saker.
Jag kortade ner min träningstid på halvan (21/km) med ca tio minuter på mindre än ett år. Från 100 minuter till 90 minuter. O
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 19:29Man får ju aldrig vila när man springer...
Man får ju aldrig vila när man springer...
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 19:32helt rätt Conny och bla bla från dig som vanligt P.
helt rätt Conny och bla bla från dig som vanligt P.
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 19:32Intressant, Conny!
För mig
VR: 15 h
Milen: under 42 min
Intressant, Conny!
För mig
VR: 15 h
Milen: under 42 min
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 20:12P., hur länge sedan var det du klarade halvmaran på 90 minuter "träningstid"? (bra tävlingstid du skulle haft)
P., hur länge sedan var det du klarade halvmaran på 90 minuter "träningstid"? (bra tävlingstid du skulle haft)
Quote from Funbeat user on 9 November 2014, 21:59Du har nog rätt P. Jag har ju löpningen mest för att jag är lat och inte orkar klä på mig en massa cykelkläder på vintern/hösten. Slipper ju även tvätta cykelskrället 🙂
Har vilket fall kommit över stadiet när den lätta joggingturen innebar "tröskelpuls"
Du har nog rätt P. Jag har ju löpningen mest för att jag är lat och inte orkar klä på mig en massa cykelkläder på vintern/hösten. Slipper ju även tvätta cykelskrället 🙂
Har vilket fall kommit över stadiet när den lätta joggingturen innebar "tröskelpuls"