Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 04:17"Du har nog rätt P. Jag har ju löpningen mest för att jag är lat och inte orkar klä på mig en massa cykelkläder på vintern/hösten. Slipper ju även tvätta cykelskrället :)"
Lat var det ja. Mmmmm med det är allt göttigt att vara lat. Jobbigt att inte vara
"Du har nog rätt P. Jag har ju löpningen mest för att jag är lat och inte orkar klä på mig en massa cykelkläder på vintern/hösten. Slipper ju även tvätta cykelskrället :)"
Lat var det ja. Mmmmm med det är allt göttigt att vara lat. Jobbigt att inte vara
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 04:57Anders, varför skulle jag ha haft det? Bra tävlingstid? Vad är det som säger att jag tävlade? Tränade det gjorde jag så det räckte. Men för det så behöver man inte tävla.
Sen har vi kanske lite olika omgivning. 90 minuter på halvan är ingen jätte prest
Anders, varför skulle jag ha haft det? Bra tävlingstid? Vad är det som säger att jag tävlade? Tränade det gjorde jag så det räckte. Men för det så behöver man inte tävla.
Sen har vi kanske lite olika omgivning. 90 minuter på halvan är ingen jätte prest
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 05:37Du svarade inte på frågan. Men mycket skrev du.
Du svarade inte på frågan. Men mycket skrev du.
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 07:17jag vet att du träna mycket P full respekt men var för inte köra lite mer intervaller och någon extra villodag
jag vet att du träna mycket P full respekt men var för inte köra lite mer intervaller och någon extra villodag
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 15:38Du svarade inte på frågan. Men mycket skrev du.
För att frågan är inte värd att svara på. Sen kan jag undra. Varför frågade du.
För att jag inte vill. Ola. Bara för att jag inte vill. Dessutom vet jag inte hur du vet hur mycket eller lite intervallträn
Du svarade inte på frågan. Men mycket skrev du.
För att frågan är inte värd att svara på. Sen kan jag undra. Varför frågade du.
För att jag inte vill. Ola. Bara för att jag inte vill. Dessutom vet jag inte hur du vet hur mycket eller lite intervallträn
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 16:45Trevligt svar. Not!
Antar att avslutshälsning "Vänligen" är falsk.
Trevligt svar. Not!
Antar att avslutshälsning "Vänligen" är falsk.
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2014, 16:58Det har den alltid varit Anders!
Det har den alltid varit Anders!
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 20:38Men ärligt.
Lägg ner de där dumheterna Christer och Anders. Ni kommer ingen vart med detta och det tillför inget i tråden.
Med detta är jag klar i denna, ännu en förstörd, tråd tyvärr. Grattis. Anders och Christer, grattis.
Men ärligt.
Lägg ner de där dumheterna Christer och Anders. Ni kommer ingen vart med detta och det tillför inget i tråden.
Med detta är jag klar i denna, ännu en förstörd, tråd tyvärr. Grattis. Anders och Christer, grattis.
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 21:19Undrar om Christer oxå fick en lång privat PM, förutom "Men ärligt... osv".
P. vill jag skall växa upp.
My God! Ingen stake i försvarsmakten längre.
Undrar om Christer oxå fick en lång privat PM, förutom "Men ärligt... osv".
P. vill jag skall växa upp.
My God! Ingen stake i försvarsmakten längre.
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 21:35negativa P. är i gång igen
negativa P. är i gång igen