Quote from Guest on 7 July 2010, 16:47Jag vill ha tips om cykelbyxor. Det finns så många olika sorter. Vadderingen skiljer sig en hel del har jag märkt.
Just nu har jag ett par "Pearl iZumi" stl Medium. Vaderingen är heltäckande och tjock. Byxorna går över knäna.
Då jag cyklar ganska mycket
Jag vill ha tips om cykelbyxor. Det finns så många olika sorter. Vadderingen skiljer sig en hel del har jag märkt.
Just nu har jag ett par "Pearl iZumi" stl Medium. Vaderingen är heltäckande och tjock. Byxorna går över knäna.
Då jag cyklar ganska mycket
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 16:57Köp en byxa med samma typ av skinn så fungerar det likartat.
Köp en byxa med samma typ av skinn så fungerar det likartat.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:40Jag hade problem med irriterad hud på insidan av ljumskarna. På Apoteket fick jag rådet att smörja med vanligt vaselin före cykelturerna. Det har blivit mycket bättre sedan dess.
Jag hade problem med irriterad hud på insidan av ljumskarna. På Apoteket fick jag rådet att smörja med vanligt vaselin före cykelturerna. Det har blivit mycket bättre sedan dess.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:43För mig vandrar vadderingen framåt under cykelturen.
Måste jag skaffa såna där cykelbyxor med hängslen?
För mig vandrar vadderingen framåt under cykelturen.
Måste jag skaffa såna där cykelbyxor med hängslen?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:31Fp. David ¤
Att köpa samma som jag har är ju ett alternativ, men jag vet ju inte om de andra är bättre...Mikael Färdigh:
vaselin blir för kletigt, får omvänd effekt för mig... när man cyklar ska jag helst vara torr för att /fiffi/ ska ligga på pla
Fp. David ¤
Att köpa samma som jag har är ju ett alternativ, men jag vet ju inte om de andra är bättre...
Mikael Färdigh:
vaselin blir för kletigt, får omvänd effekt för mig... när man cyklar ska jag helst vara torr för att /fiffi/ ska ligga på pla
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:33Jag har ett par cykelbyxor och dom är från Craft, inhandlades på cykloteket för 500:- och dom tycker jag är jätte bra med vaddering & jag har "bara" cykelbyxor och känner inte nå skav 🙂
Jag har ett par cykelbyxor och dom är från Craft, inhandlades på cykloteket för 500:- och dom tycker jag är jätte bra med vaddering & jag har "bara" cykelbyxor och känner inte nå skav 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:34är crafts vaddering "slät" eller har den "sömmar"?
är crafts vaddering "slät" eller har den "sömmar"?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:36Kanske ACO:s Intim Creme (finns även fuktgel men den har jag inte testat) kan hjälpa? Jag gillar den.
http://www.aconordic.se/products/3872/21060/19596/19227/aco_intim_creme.aspx
Kanske ACO:s Intim Creme (finns även fuktgel men den har jag inte testat) kan hjälpa? Jag gillar den.
http://www.aconordic.se/products/3872/21060/19596/19227/aco_intim_creme.aspx
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:36Det finns olika varianter hos alla tillverkare. Köp det som fungerar, för er.
Det finns olika varianter hos alla tillverkare. Köp det som fungerar, för er.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 14:02Har upptäckt att Elisabeth Arden Eight Hour cream funkar väldigt bra också 🙂 Lite dyrare kanske, men för mig är den så perfekt så det är värt det.
Har upptäckt att Elisabeth Arden Eight Hour cream funkar väldigt bra också 🙂 Lite dyrare kanske, men för mig är den så perfekt så det är värt det.