Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 14:54""Önsketänkande vore att ligga på rulle...
Inte på rulle, men å rulle på. Det er skilnad!!
""Önsketänkande vore att ligga på rulle...
Inte på rulle, men å rulle på. Det er skilnad!!
Quote from Lena O on 10 July 2010, 15:23Anders: Absolut, väldigt nyfiken på hur du fick erfarenhet av dambyxor till damer.
Anders: Absolut, väldigt nyfiken på hur du fick erfarenhet av dambyxor till damer.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 19:36Tillbaka till ämnet:
AM R Medväska, du skriver att skinn funkar bättre. Intressant. Faktiskt gör ju vadderingen att det blir tjockare. Bra sadel och skinn kanske är modellen?
fler med dessa erfarenheter? Gäller givetvis damers erfarenheter eftersom vi f
Tillbaka till ämnet:
AM R Medväska, du skriver att skinn funkar bättre. Intressant. Faktiskt gör ju vadderingen att det blir tjockare. Bra sadel och skinn kanske är modellen?
fler med dessa erfarenheter? Gäller givetvis damers erfarenheter eftersom vi f
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 19:39Jag gillar brallor som inte ger skav&sittsår men det gillar ni?
Jag gillar brallor som inte ger skav&sittsår men det gillar ni?
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 22:00Med skinn menar jag vaddering. Sorry om det var förvirrande. Vadderingen på tribrallor är übertunt och fungerar mest som skydd mot eventuella sömmar.
Med skinn menar jag vaddering. Sorry om det var förvirrande. Vadderingen på tribrallor är übertunt och fungerar mest som skydd mot eventuella sömmar.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 22:48jag tror jag ska sluta skriva här. Det tråkiga är att här finns så mycket erfarenheter och jag gillar forum. Varför kan man inte få fråga? Klart man vill ha funktionsdugliga kläder? Men lite tips för att saker och ting ska bli bättre är väl inte fel? alla
jag tror jag ska sluta skriva här. Det tråkiga är att här finns så mycket erfarenheter och jag gillar forum. Varför kan man inte få fråga? Klart man vill ha funktionsdugliga kläder? Men lite tips för att saker och ting ska bli bättre är väl inte fel? alla
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 10:57Inte för att jag räknar mig till damsidan, men jag svarar ändå: Jag finner ingen anledning att ifrågasätta sådant som bevisligen fungerar bäst för 100% av proffscyklisterna. Men även dessa får skavsår emellanåt, så det är något att tänka på.
1: Sadeln är
Inte för att jag räknar mig till damsidan, men jag svarar ändå: Jag finner ingen anledning att ifrågasätta sådant som bevisligen fungerar bäst för 100% av proffscyklisterna. Men även dessa får skavsår emellanåt, så det är något att tänka på.
1: Sadeln är
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 13:06Jag tycker mina Santini CX Probyxor är jättebra och då ihop med Fizik Gobi.
Men det är inte säkert att du kommer att tycka att det passar dig.
Jag tycker mina Santini CX Probyxor är jättebra och då ihop med Fizik Gobi.
Men det är inte säkert att du kommer att tycka att det passar dig.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 09:34Som tjej o nybörjare har jag provat mig fram..
Jag har köpt ett par cykelbyxor från stadium använder inget under men smörjer mig med Helosansalva. Tvättar byxorna varje gång. dett funkar för mig men jag cyklar bara 1;5 mil åt gången. Jag har helt andra pr
Som tjej o nybörjare har jag provat mig fram..
Jag har köpt ett par cykelbyxor från stadium använder inget under men smörjer mig med Helosansalva. Tvättar byxorna varje gång. dett funkar för mig men jag cyklar bara 1;5 mil åt gången. Jag har helt andra pr
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 00:21Första antydan till skavsår uppkom efter 100 mil på hybriden; varm dag, ca 7 mil och en simtur i cykelbrallorna (Endura). Andra antydan till skavsår kom någon vecka senare, också detta på hybriden; varm dag, ca 7 mil (Rogelli-brallorna).
Idag har jag cyk
Första antydan till skavsår uppkom efter 100 mil på hybriden; varm dag, ca 7 mil och en simtur i cykelbrallorna (Endura). Andra antydan till skavsår kom någon vecka senare, också detta på hybriden; varm dag, ca 7 mil (Rogelli-brallorna).
Idag har jag cyk