Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 21:33Får väl försöka mig på en förklaring:
När man trycker på handtaget trycks olja från behållaren ut i slangen och därigenom trycks kolvarna i oket ut. Ventilen för detta finns i botten på behållaren och har man då handtaget upp och ner så samlas oljan i "t
Får väl försöka mig på en förklaring:
När man trycker på handtaget trycks olja från behållaren ut i slangen och därigenom trycks kolvarna i oket ut. Ventilen för detta finns i botten på behållaren och har man då handtaget upp och ner så samlas oljan i "t
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:02Snubblade in på tråden från google. Trådstartaren kanske redan fixat förvaring men jag vill ändå tipsa om stolpe Stolmen från ikea.
http://ikeahacker.blogspot.com/2008/02/stolmen-bike-rack.html
Snubblade in på tråden från google. Trådstartaren kanske redan fixat förvaring men jag vill ändå tipsa om stolpe Stolmen från ikea.
http://ikeahacker.blogspot.com/2008/02/stolmen-bike-rack.html
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 13:05Eric: Tack för länken, hittade en hel del roliga saker på den bloggen! Sparad på Google Reader (t+)
Eric: Tack för länken, hittade en hel del roliga saker på den bloggen! Sparad på Google Reader (t+)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:24Eric. En såndär stolpe har jag med fast den används till helt andra saker! 😀 Dans tror jag att det kallas....
Eric. En såndär stolpe har jag med fast den används till helt andra saker! 😀 Dans tror jag att det kallas....
Quote from Fredrik Närenfors on 4 September 2008, 21:10När tråden ändå sparkat igång igen så kan jag nämna att mina krokar på väggen var en värdelös lösning. Det är hur tungt som helst att haka ned cyklarna. Alltså värre att få loss dom än haka på dom. Oavsett så står man för långt ut från väggen och har alld
När tråden ändå sparkat igång igen så kan jag nämna att mina krokar på väggen var en värdelös lösning. Det är hur tungt som helst att haka ned cyklarna. Alltså värre att få loss dom än haka på dom. Oavsett så står man för långt ut från väggen och har alld
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 11:03En polare har gjort en ganska smidig lösning. Han har byggt ett L med långa benet vertikalt och korta benet horisontellt i överkant med en tvärslå 45 grader från korta till långa benet. Från korta benet, som är runt 30 cm långt eller så (bör väl anpassas
En polare har gjort en ganska smidig lösning. Han har byggt ett L med långa benet vertikalt och korta benet horisontellt i överkant med en tvärslå 45 grader från korta till långa benet. Från korta benet, som är runt 30 cm långt eller så (bör väl anpassas
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 11:30Nej!
Nej!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 11:57Typ galge som i hänga gubbe om jag förstår beskrivningen rätt. Är den fristående eller har han skruvat fast den långa delen i väggen?
Typ galge som i hänga gubbe om jag förstår beskrivningen rätt. Är den fristående eller har han skruvat fast den långa delen i väggen?
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:03Den långa delen är fastskruvad i väggen, glömde detta =) Behövs ju inte så tjocka plank heller, iaf inte till den långa delen.
Den långa delen är fastskruvad i väggen, glömde detta =) Behövs ju inte så tjocka plank heller, iaf inte till den långa delen.
Quote from Mikaela Lexén on 5 September 2008, 12:45Nåt så här kanske?
_____
I /
I
I
I
I
I
I
I
Nåt så här kanske?
_____
I /