Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 00:08Stiligt!
(t+)
Stiligt!
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 01:01Tvärsnyggt! Den där kroken skall inhandlas!
Tvärsnyggt! Den där kroken skall inhandlas!
Quote from Mats Andersson on 27 January 2008, 08:32Skulle inte kunna förklarat det bättre själv Karin. Så ska jag också fixa det här hemma. Tack för hjäpen!
Skulle inte kunna förklarat det bättre själv Karin. Så ska jag också fixa det här hemma. Tack för hjäpen!
Quote from ellen olsson on 27 January 2008, 08:51Kroken och remmarna syns ju knappt! Imponerande!
Kroken och remmarna syns ju knappt! Imponerande!
Quote from Camilla Höög on 27 January 2008, 10:08Jag har hört något om att om man har hydrauliska bromsar så bör man varken ha cykeln upp och ner eller hängande på det där sättet. Det var något med att oljan rinner iväg åt nåt håll som inte är bra...
Ligger det något i det eller har jag ännu en gång bl
Jag har hört något om att om man har hydrauliska bromsar så bör man varken ha cykeln upp och ner eller hängande på det där sättet. Det var något med att oljan rinner iväg åt nåt håll som inte är bra...
Ligger det något i det eller har jag ännu en gång bl
Quote from Erik Strandberg on 27 January 2008, 10:14Riktigt snygg upphängning! (t+)
Den varianten måste väl dessutom vara lite skonsammare för cykeln än att hänga upp dom i något av hjulen som många gör?
Riktigt snygg upphängning! (t+)
Den varianten måste väl dessutom vara lite skonsammare för cykeln än att hänga upp dom i något av hjulen som många gör?
Quote from Berit Bengtson on 27 January 2008, 11:44Yla A:
Om det skadar/påverkar hjul att hänga dem i en krok, hur påverkar det då att använda dem på cykeln, dessutom med en cyklist på cykeln?
Yla A:
Om det skadar/påverkar hjul att hänga dem i en krok, hur påverkar det då att använda dem på cykeln, dessutom med en cyklist på cykeln?
Quote from Lena Bjerlöw on 27 January 2008, 13:05Anders: Hmm, det där har jag inte ens tänkt på. Med risk för att låta som en riktig newbie, jag vet inte ens vad ja har för typ av bromsar. Får hoppas ja inte har hydrauliska då 🙂
Anders: Hmm, det där har jag inte ens tänkt på. Med risk för att låta som en riktig newbie, jag vet inte ens vad ja har för typ av bromsar. Får hoppas ja inte har hydrauliska då 🙂
Quote from Mats Andersson on 27 January 2008, 15:43Du kan lugnt räkna med att du inte har hydrauliska. Då skulle det sitta feta bromsskivor på dom. Landsvägshoj = mekaniska bromsar. Ett tag till i alla fall.
Du kan lugnt räkna med att du inte har hydrauliska. Då skulle det sitta feta bromsskivor på dom. Landsvägshoj = mekaniska bromsar. Ett tag till i alla fall.
Quote from ellen olsson on 27 January 2008, 16:19> Du kan lugnt räkna med att du inte har hydrauliska. Då skulle det sitta feta bromsskivor på dom.
Det finns hydrauliska fälgbromsar också. Magura har fina sådana, se t.ex. http://www.magura.com/english/produkte_static/produkt_2008_hs33.htm
Jag har dock
> Du kan lugnt räkna med att du inte har hydrauliska. Då skulle det sitta feta bromsskivor på dom.
Det finns hydrauliska fälgbromsar också. Magura har fina sådana, se t.ex. http://www.magura.com/english/produkte_static/produkt_2008_hs33.htm
Jag har dock