Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelhjälm ...
You need to log in to create posts and topics.

Jag har ont i huvudet idag. Min hjälm är spräckt och jag hade haft väldigt mycket ännu mer ont i huvudet om jag inte haft nån.
Jag tävlade. Men det gjorde inte han som cyklade på mig 🙁

Suck, det där lät INTE trevligt! Vad var det som hände Per?

Svänger in på målrakan under V-SM. Avhängd och ensam men vill ju ändå se spänstig ut. Funktionärerna har stoppat trafiken men de märker inte att en cyklist, som redan gått i mål och vänt, inte uppmärksammat deras signaler. Han cyklar ganska fort och dyker

(#) Tur att du hade hjälm som sagt. Det är inte bara sig själv man ska hålla ordning på... Skönt att det gick bra iaf 🙂

Ajajaj - låter det som. Tur astt du hade hjälm som sagt, men hur gick det med resten av kroppen? Klarade du dig undan "helskinnad"?

Lite ont i ett par fingrar men jag tror inte de är brutna. Sen har jag naturligtvis ett kvadratdecimeter stort skrapsår, eller asfaltsblomma som vi säger, på höften.

Självklart hade jag med mig stora Tegaderm så det var bara att tejpa på, så nu kommer i

Per: Är du ofta på toaletten nattetid?

Men alltså.. va faan håller arrangörerna på med när de tillåter folk cykla på målrakan?? Skandal tycker jag!!

Behöver du ett framhjul så har jag Per 🙂

Varför undrar du det David (#)

Jag är gammal och du är ännu lite äldre.

Jag har sett om "Gammelmandssyge" i dansk TV som har samband med toalettbesök om natten.

Man blir ju själv lite orolig