Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 17:22Tack, Linus.
Nä, det var riktat till Håkan eftersom han påpekade att det fanns andra affärer. Att sedan någon annan faktiskt också hade bra tips är ju bara bra och ett plus.
Tack, Linus.
Nä, det var riktat till Håkan eftersom han påpekade att det fanns andra affärer. Att sedan någon annan faktiskt också hade bra tips är ju bara bra och ett plus.
Quote from ellen olsson on 22 March 2009, 18:371000 pix extra för deras damalternativ? Det verkar vara ett bra försök att ta bra betalt för ingenting...
1000 pix extra för deras damalternativ? Det verkar vara ett bra försök att ta bra betalt för ingenting...
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 18:43INGENTING?!?! Det står ju Lady i rosa bokstäver!!!
INGENTING?!?! Det står ju Lady i rosa bokstäver!!!
Quote from Mattias R on 23 March 2009, 22:42Är cykelalternativet från ECI bättre, sämre eller lika bra som Columbus CAPO?
Om man väljer ECI-alternativet med Ultegra SL som CAPO har?
Är cykelalternativet från ECI bättre, sämre eller lika bra som Columbus CAPO?
Om man väljer ECI-alternativet med Ultegra SL som CAPO har?
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 22:50Du bor väll i Tjabostan?
Fråga de i Hovet som kör på EXS och Columbus vad de tycker.Jag har en Columbus cross som fungerar utmärkt.
Jag håller mig till Chorus på den.
Du bor väll i Tjabostan?
Fråga de i Hovet som kör på EXS och Columbus vad de tycker.
Jag har en Columbus cross som fungerar utmärkt.
Jag håller mig till Chorus på den.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 16:40Var kan jag hitta ramgeometrin för columbusramar?
Eftersom de säljs under olika märken(?) verkar de inte ha någon hemsida - typ columbus.com ?
Var kan jag hitta ramgeometrin för columbusramar?
Eftersom de säljs under olika märken(?) verkar de inte ha någon hemsida - typ columbus.com ?
Quote from j sollerman on 29 March 2009, 16:47http://tinyurl.com/clybkd
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 17:21Titta på Nishikis modeller. De är prisvärda och jag har enbart goda erfarenheter av de tre cyklar som jag har testat.
www.nishiki.se
Titta på Nishikis modeller. De är prisvärda och jag har enbart goda erfarenheter av de tre cyklar som jag har testat.