Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelköp
You need to log in to create posts and topics.

jag servade min cykel idag där jag köpt den. Två ggr har styrramen klappat ihop en gång i tuff trafik vilket nästan gjorde att det blev en olycka. Fick en ny idag - men ej svart som övriga cykeldetaljer uta silver - hade jag inte tagit den så hade jag fåt

Shopping ja, det är den bästa universalmedicinen 🙂

absolut, önskar bara att plånboken var större! *suck* Men idag köpte jag verktyg och blev glad, haha, då har det nog gått långt! Förut krävdes det sportkläder... 😉

Verktyg är kul!

köpte en kylväskevariant på cykelkorg/väska, fyrkantig sak att sätta framtill, men det var redan fullt med dator, ringklocka, växlar och lampa så den var svår att få på. Nu sitter den men då kan jag inte ha lampa, den tar för stor plats??? hmm, inte ha cy

Låter ju läckert att kunna ha med en kall ... dryck 🙂

Jag hade en sån styrstångsväska en gång. Då gick det att fästa en lampa under väskan som lyste framåt bra.
Väskan blev dock inte så långlivad eftersom det blir stora påfrestningar vid ett sådant montage. Fästena i själva väskan lossnade till slut. Har du

haha, troligen helt sant Per! =) Men det gör inget, jag är glad att kunna ha lunchen i den, kunna ha matsäck men den är lite klumpig, tror ej jag kan ha lyse under, då får jag köpa nytt? Och märker att den väger en del, man stoppar väskan full och plötsli