Quote from Funbeat user on 19 July 2007, 21:51Silva! Hur ska jag veta vad jag vill, när jag inte vet något :p. Jag får begrunda era inlägg och återkomma med ett nytt försök med frågor 🙂
Silva! Hur ska jag veta vad jag vill, när jag inte vet något :p. Jag får begrunda era inlägg och återkomma med ett nytt försök med frågor 🙂
Quote from Henrik Wahl on 21 July 2007, 00:38Det finns många klasser, men precis som David skrev, så är de klasser som faktiskt arrangeras vanligtvis Elit och Senior.
Elit = Cykel är centrum av ditt liv
Senior = Du cyklar VR strax under 8h typ. Vissa är mycket bra, vissa är rätt usla.Om du inte ä
Det finns många klasser, men precis som David skrev, så är de klasser som faktiskt arrangeras vanligtvis Elit och Senior.
Elit = Cykel är centrum av ditt liv
Senior = Du cyklar VR strax under 8h typ. Vissa är mycket bra, vissa är rätt usla.
Om du inte ä
Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 05:50Vad har VR med tävlingsklasser att göra?
Elitklass: Skulle inte köra sönder sin form på VR!
90 % av alla i elitklass lever inte på cykel utan på anhörigas välvilja(gäller herr).
De flesta damproffs klarar inte sig enbart på kontraktet utan behöver and
Vad har VR med tävlingsklasser att göra?
Elitklass: Skulle inte köra sönder sin form på VR!
90 % av alla i elitklass lever inte på cykel utan på anhörigas välvilja(gäller herr).
De flesta damproffs klarar inte sig enbart på kontraktet utan behöver and
Quote from Henrik Wahl on 21 July 2007, 13:07David, jag försökte bara ge en ungefärlig kännsla för hur fort det går i Senior Klassen.
Snittet brukar vara ca 40 km/h över 8 mil, men jag tycker det säger mindre.
David, jag försökte bara ge en ungefärlig kännsla för hur fort det går i Senior Klassen.
Snittet brukar vara ca 40 km/h över 8 mil, men jag tycker det säger mindre.
Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 17:51Nu börjar det klarna en liten struktur i det fullkomligt ostrukturella.
Björn, tack för sporren! Klart jag ska ge mig in på tävling.Björn, David och nån till som blev onämnd.
Det är ett bra försök du levererar. Är SCF enhälligt ansvariga för tävlingsli
Nu börjar det klarna en liten struktur i det fullkomligt ostrukturella.
Björn, tack för sporren! Klart jag ska ge mig in på tävling.
Björn, David och nån till som blev onämnd.
Det är ett bra försök du levererar. Är SCF enhälligt ansvariga för tävlingsli
Quote from ellen olsson on 21 July 2007, 18:03> Kontentan av denna nyvunna kunskap (om det nu stämmer som jag antagit) är att jag borde dra tillbaka min elitlicens (Eftersom jag inte känner för att köra med de bästa) till förmån för en veteranlicens. Med "de bästa" menar jag de, som förklarat, har cy
> Kontentan av denna nyvunna kunskap (om det nu stämmer som jag antagit) är att jag borde dra tillbaka min elitlicens (Eftersom jag inte känner för att köra med de bästa) till förmån för en veteranlicens. Med "de bästa" menar jag de, som förklarat, har cy
Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 18:06Fredrik, som jag kan tolka det hela finns inte den åldersgränsen på Veteranlicensen, den får man teckna om man är född så man är äldre än U23 licensen. Fel?
Fredrik, som jag kan tolka det hela finns inte den åldersgränsen på Veteranlicensen, den får man teckna om man är född så man är äldre än U23 licensen. Fel?
Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 18:31Är du född 68-77 kan du lösa H 30 eller elit/senior.
Är du född 78-88 ska du lösa elit/senior.
Är du född 68-77 kan du lösa H 30 eller elit/senior.
Är du född 78-88 ska du lösa elit/senior.
Quote from ellen olsson on 21 July 2007, 18:32> Fredrik, som jag kan tolka det hela finns inte den åldersgränsen på Veteranlicensen, den får man teckna om man är född så man är äldre än U23 licensen. Fel?
OK, men om du redan har en elitlicens och är för ung för att köra i veteranklass så är det ju
> Fredrik, som jag kan tolka det hela finns inte den åldersgränsen på Veteranlicensen, den får man teckna om man är född så man är äldre än U23 licensen. Fel?
OK, men om du redan har en elitlicens och är för ung för att köra i veteranklass så är det ju
Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 22:29David! Det finns ju ingen "seniorlicens", däremot en tävlingsklass..?
Fredrik! Aha det är så du pratar.. Ja det hade jag inte kollat så noga - men är det ingen skillnad så krånglar jag förståss inte med å begära licensbyte, även om man inte gärna sticker
David! Det finns ju ingen "seniorlicens", däremot en tävlingsklass..?
Fredrik! Aha det är så du pratar.. Ja det hade jag inte kollat så noga - men är det ingen skillnad så krånglar jag förståss inte med å begära licensbyte, även om man inte gärna sticker