Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 23:02Jonas: Elit/senior är samma licens.
Om du inte tävlat i cykel innan ska du nog börja med att köra H-sport minst en säsong.
Där kan du lära dig lite klungkörning och annat.
Det underlättar om du sedan ska börja köra i senior eller veteranklass.
Jonas: Elit/senior är samma licens.
Om du inte tävlat i cykel innan ska du nog börja med att köra H-sport minst en säsong.
Där kan du lära dig lite klungkörning och annat.
Det underlättar om du sedan ska börja köra i senior eller veteranklass.
Quote from Henrik Wahl on 21 July 2007, 23:45Det finns väl knapp några h-sport arrangemang att ställa upp i, eller?
Som David säger bör/måste man ha klungvana. Det får man av att cykla i klubb tycker jag. Det är skillnad mellan en klubbklunga/motionsloppsklunga och en tävlingsklunga. I en tävlingsk
Det finns väl knapp några h-sport arrangemang att ställa upp i, eller?
Som David säger bör/måste man ha klungvana. Det får man av att cykla i klubb tycker jag. Det är skillnad mellan en klubbklunga/motionsloppsklunga och en tävlingsklunga. I en tävlingsk
Quote from Funbeat user on 22 July 2007, 05:57Igår var där Hsport i Hököpinge med kantvind.
Man påverkar genom att anmäla sig till Hsport. Då inser arrangörerna att det finns underlag för att starta klassen.
Mellan skål och vägg händer inte mycket.
Igår var där Hsport i Hököpinge med kantvind.
Man påverkar genom att anmäla sig till Hsport. Då inser arrangörerna att det finns underlag för att starta klassen.
Mellan skål och vägg händer inte mycket.
Quote from Funbeat user on 22 July 2007, 09:16Då börjar det kännas som att det mesta fallit på plats vad gäller licenserna. Härligt 🙂
Vad är en H-sport?
Så diskussionen hoppade in på klungvana, där finns det massor att lära! Björn, jag har varit inne på just det. Av min erfarenhet från motionslopp
Då börjar det kännas som att det mesta fallit på plats vad gäller licenserna. Härligt 🙂
Vad är en H-sport?
Så diskussionen hoppade in på klungvana, där finns det massor att lära! Björn, jag har varit inne på just det. Av min erfarenhet från motionslopp
Quote from Emma Sjöberg on 12 August 2007, 17:36Du ville ställa upp i Söderhamns Tredagars nästa helg va??
Kan man lösa engångslicens för det arrangemanget då?
Lös en och testa dej fram! H-sport är tufft.. H-senior eller Veteran lägger jag min röst på.. iaf om man ser detta som ett stort häftigt övni
Du ville ställa upp i Söderhamns Tredagars nästa helg va??
Kan man lösa engångslicens för det arrangemanget då?
Lös en och testa dej fram! H-sport är tufft.. H-senior eller Veteran lägger jag min röst på.. iaf om man ser detta som ett stort häftigt övni
Quote from Funbeat user on 12 August 2007, 18:03Man kan inte lösa endagslicens i HVet eller senior.
Troligtvis går det i HSport.
Man kan inte lösa endagslicens i HVet eller senior.
Troligtvis går det i HSport.
Quote from Funbeat user on 12 August 2007, 21:13Silva! Det blev en normal Seniorlicens. Det duger utmärkt :). Veteran går inte eftersom det kräver att man har passerat den ansenliga åldern 30 år 😉
3-dagars? Japp!! JAg är på semester och riskerar komma hem först på fredagen så jag missar GP. Skulle s
Silva! Det blev en normal Seniorlicens. Det duger utmärkt :). Veteran går inte eftersom det kräver att man har passerat den ansenliga åldern 30 år 😉
3-dagars? Japp!! JAg är på semester och riskerar komma hem först på fredagen så jag missar GP. Skulle s
Quote from Fredrik Närenfors on 14 August 2007, 23:36H-Sport är den enda klass man får tävla i med engångslicens, oavsett ålder.
H-Sport är den enda klass man får tävla i med engångslicens, oavsett ålder.
Quote from ellen olsson on 14 August 2007, 23:37DSport torde också kunna funka... 😉
DSport torde också kunna funka... 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 14 August 2007, 23:38Har aldrig sett en tävling med D-Sport men det kanske finns
Har aldrig sett en tävling med D-Sport men det kanske finns