Quote from Guest on 24 July 2011, 15:19Jag måste bara hälla ur mig lite frustration...
Köpte mig ett mekställ igår och tänkte att jag skulle ta tag i lite underhåll av cyklarna. Bland annat har jag insett att jag har ett litet glapp i hjulaxeln bak på min vanliga herrcykel... okej... bara att
Jag måste bara hälla ur mig lite frustration...
Köpte mig ett mekställ igår och tänkte att jag skulle ta tag i lite underhåll av cyklarna. Bland annat har jag insett att jag har ett litet glapp i hjulaxeln bak på min vanliga herrcykel... okej... bara att
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:29Skall vi enas om att kuggkransen sitter fast på riktigt om jag just drog sönder en kedjepiska i ett försök att få loss den... nu börjar jag bli irriterad på riktigt...
...behöver få loss skiten så att jag kommer åt att göra rent... låter som helt grustag
Skall vi enas om att kuggkransen sitter fast på riktigt om jag just drog sönder en kedjepiska i ett försök att få loss den... nu börjar jag bli irriterad på riktigt...
...behöver få loss skiten så att jag kommer åt att göra rent... låter som helt grustag
Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2011, 15:34Drar du åt rätt håll?
Drar du åt rätt håll?
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:40Det hade förstås varit humor på riktigt... men ja... det gör ja... har dubbelkollat och trippelkollat gängningen.
Dock har den här (ja, jag skäms) cykeln inte fått kärlek på typ 3 år och stått ute... skall försöka med lite 5-56 och se om jag får in lite
Det hade förstås varit humor på riktigt... men ja... det gör ja... har dubbelkollat och trippelkollat gängningen.
Dock har den här (ja, jag skäms) cykeln inte fått kärlek på typ 3 år och stått ute... skall försöka med lite 5-56 och se om jag får in lite
Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2011, 15:58Sådär är det. Ett fasligt rännande till cykelbutikens verktygsställ. Men så efter ett tag är du fullt utrustad och är kvarterets populäraste kille.
Sådär är det. Ett fasligt rännande till cykelbutikens verktygsställ. Men så efter ett tag är du fullt utrustad och är kvarterets populäraste kille.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 16:28Det jag är mest frustrerad över egentligen är väl hur dålig jag var på att förutse hur mycket det här lilla projektet skulle svälla upp och bara äta upp hela min dag...
Det jag är mest frustrerad över egentligen är väl hur dålig jag var på att förutse hur mycket det här lilla projektet skulle svälla upp och bara äta upp hela min dag...
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 16:54Sen blir man ännu mer frustrerad över alla förståsigpåare som säger att det "bara är att..." . Inget är "bara" om man aldrig gjort det förut och det tar framför allt väldigt mycket tid och för mig slutar det hälften av gångerna hos min lokale cykolog :-).
Sen blir man ännu mer frustrerad över alla förståsigpåare som säger att det "bara är att..." . Inget är "bara" om man aldrig gjort det förut och det tar framför allt väldigt mycket tid och för mig slutar det hälften av gångerna hos min lokale cykolog :-).
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 16:55Men det är ju bara att veta vad man gör.
Men det är ju bara att veta vad man gör.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 16:57Jag vet sällan vad jag gör när jag mekar.
Jag vet sällan vad jag gör när jag mekar.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 16:58Cykelhandlarna gillar den sortens kunder.
Cykelhandlarna gillar den sortens kunder.