Quote from Guest on 18 October 2006, 14:37Nån som har bra tips på skön musik att köra till när man är på testcykeln?
http://www.christerhedberg.se/2006/10/18/testcykelmusik/
Nån som har bra tips på skön musik att köra till när man är på testcykeln?
Quote from Lena O on 18 October 2006, 14:47kom på en av mina spinningspass 😉
kom på en av mina spinningspass 😉
Quote from Fredrik Olsson on 18 October 2006, 15:24Lite Rammstein är aldrig fel 🙂
Lite Rammstein är aldrig fel 🙂
Quote from Mats Andersson on 18 October 2006, 15:46"Tysk folkmusik" 🙂
"Tysk folkmusik" 🙂
Quote from Fredrik Olsson on 18 October 2006, 17:36"Tysk folkmusik" Jepp 🙂
Vilken musik som är bäst beror ju lite vilken typ att pass man kör. Ska man köra intervall, ligga o nöta timmar eller mjölksyraträning. Sen beror det lite på humör också, så för mig är det nog svårt att ge någon absolut favorit
"Tysk folkmusik" Jepp 🙂
Vilken musik som är bäst beror ju lite vilken typ att pass man kör. Ska man köra intervall, ligga o nöta timmar eller mjölksyraträning. Sen beror det lite på humör också, så för mig är det nog svårt att ge någon absolut favorit
Quote from Magnus Ahlstrand on 20 October 2006, 21:04The poodles. 🙂
The poodles. 🙂
Quote from Matts Asplund on 20 October 2006, 22:07jag röstar på green day.. lite små punk för att få fart på benen...dö sköna!
jag röstar på green day.. lite små punk för att få fart på benen...dö sköna!
Quote from Fredrik Olsson on 20 October 2006, 22:45Hmm, Green day och The Poodles är klart godkänt 🙂
För mig är det nog mest hårdrock och punk som funkar bäst.
Allt från tidigare nämda och Audioslave, AC/DC, Metallica, Nickelback - och allt annat som rockar "fett" 🙂
Hmm, Green day och The Poodles är klart godkänt 🙂
För mig är det nog mest hårdrock och punk som funkar bäst.
Allt från tidigare nämda och Audioslave, AC/DC, Metallica, Nickelback - och allt annat som rockar "fett" 🙂
Quote from Jan Lundquist on 20 October 2006, 23:22Är det bara jag som skulle kliva av cykeln och gå ut om det bara spelades hårdrock?
Jag vill höra taktfast pop- eller dansmusik typ Absolut Danceskivorna, Justin Timberlake, Madonna, Shapeshifters, Scissor Sisters eller Pussy Cat Dolls 🙂
Är det bara jag som skulle kliva av cykeln och gå ut om det bara spelades hårdrock?
Jag vill höra taktfast pop- eller dansmusik typ Absolut Danceskivorna, Justin Timberlake, Madonna, Shapeshifters, Scissor Sisters eller Pussy Cat Dolls 🙂
Quote from Fredrik Olsson on 20 October 2006, 23:26Stina < Det är väl upp till var och en. Allt som triggar till att ta ut det lilla extra ur ett träningspass är välkommet. Alla kan inte gilla hårdrock, men det funkar för mig.
Stina < Det är väl upp till var och en. Allt som triggar till att ta ut det lilla extra ur ett träningspass är välkommet. Alla kan inte gilla hårdrock, men det funkar för mig.