Quote from Funbeat user on 13 November 2006, 15:52Hej hopp!
En riktigt bra spinninglåt är Living on Video med Pakito..
Helt suverän raksträcka! Prova!!!!
//Annapanna
Hej hopp!
En riktigt bra spinninglåt är Living on Video med Pakito..
Helt suverän raksträcka! Prova!!!!
//Annapanna
Quote from Emma Sjöberg on 13 November 2006, 17:00Den har jag med på mitt pass *ler*
Den har jag med på mitt pass *ler*
Quote from Torbjörn Karlsson on 13 November 2006, 18:42Håller med om att det är en bra låt! Lite närmare backtempo tycker jag kanske.
Andra nya favoriter är Paul Oakenfold remixen av Justin Timberlakes "My love" och Freemasons Clubmix av Beyonces "Ring the alarm". En annan backfavorit för närvarande är Mik
Håller med om att det är en bra låt! Lite närmare backtempo tycker jag kanske.
Andra nya favoriter är Paul Oakenfold remixen av Justin Timberlakes "My love" och Freemasons Clubmix av Beyonces "Ring the alarm". En annan backfavorit för närvarande är Mik
Quote from Funbeat user on 14 November 2006, 10:58ja.. självklart en backe oxå.... 🙂
men beror på vilket rpm man lägger sig på..
Har någon hört låten med holly dolly- hollydollysong (tror jag att den heter..?)
Ett påhittat språk.. man blir glad när man hör den..
Var på ett pass nyligen då den var
ja.. självklart en backe oxå.... 🙂
men beror på vilket rpm man lägger sig på..
Har någon hört låten med holly dolly- hollydollysong (tror jag att den heter..?)
Ett påhittat språk.. man blir glad när man hör den..
Var på ett pass nyligen då den var
Quote from Funbeat user on 14 November 2006, 11:03Ska ta o åka hem i eftermiddag o ta o lyssna på dina låttips Tobbe!
Ska ta o åka hem i eftermiddag o ta o lyssna på dina låttips Tobbe!
Quote from Torbjörn Karlsson on 14 November 2006, 12:40Jag ska ha "Holly-Dolly" låten på ett pass nästa vecka.
Kör ett önskepass som jag byggt enbart på deltagarnas önskningar och där i "mailhögen" dök den upp minsann! 😉 Inget jag skulle köra på ett av mina normala pass dock... Kan maila den om du vill An
Jag ska ha "Holly-Dolly" låten på ett pass nästa vecka.
Kör ett önskepass som jag byggt enbart på deltagarnas önskningar och där i "mailhögen" dök den upp minsann! 😉 Inget jag skulle köra på ett av mina normala pass dock... Kan maila den om du vill An
Quote from Funbeat user on 14 November 2006, 13:07tackar tackar , men jag har den hemma på datorn...:-)
åh, vilken roligt idé! Att låta deltagarna få önska låtar!!
Tror jag måste härma dig med det nån gång.. 😉
tackar tackar , men jag har den hemma på datorn...:-)
åh, vilken roligt idé! Att låta deltagarna få önska låtar!!
Tror jag måste härma dig med det nån gång.. 😉
Quote from Torbjörn Karlsson on 14 November 2006, 13:17"Stjäl" gärna idén! Kul sätt att få deltagarna engagerade, har fått in mer än 15 önskningar.
Ska bli kul att göra nått av det som blir helt olikt den stil jag normalt har.
Vet att damerna hade planerat en kupp, det tisslades i omklädningsrummet om att d
"Stjäl" gärna idén! Kul sätt att få deltagarna engagerade, har fått in mer än 15 önskningar.
Ska bli kul att göra nått av det som blir helt olikt den stil jag normalt har.
Vet att damerna hade planerat en kupp, det tisslades i omklädningsrummet om att d
Quote from Funbeat user on 14 November 2006, 14:04hahahhahahahaa.. hade säkert varit roligt!!!
Men kan hålla med om att det kanske inte är det roligaste o spinna till..
Ingen känsla direkt! 🙂Lycka till!
Vi ska ha ett pass på lördag där vi ska köra ett 90-talstema.
Rätt mycket rolig musik som kom
hahahhahahahaa.. hade säkert varit roligt!!!
Men kan hålla med om att det kanske inte är det roligaste o spinna till..
Ingen känsla direkt! 🙂
Lycka till!
Vi ska ha ett pass på lördag där vi ska köra ett 90-talstema.
Rätt mycket rolig musik som kom
Quote from Funbeat user on 20 November 2006, 18:57Det var bra låtar Tobbe!
Hur gick önskepasset?
Det var bra låtar Tobbe!
Hur gick önskepasset?