Quote from Torbjörn Karlsson on 20 November 2006, 20:56Kul att du gillade dom Anna!
Hade tänkt fel på en vecka, kör det imorgon...
Har lite fler gobitar på lager, återkommer.
Kul att du gillade dom Anna!
Hade tänkt fel på en vecka, kör det imorgon...
Har lite fler gobitar på lager, återkommer.
Quote from Torbjörn Karlsson on 22 November 2006, 09:08Så var önskepasset avklarat! Fullt hus och ett härligt ös blev det!
Ovant att köra till ylande gitarrer och andra skumma låtar, men kul! Så här hade min väldigt blandade klass önskat:
Temple of love - Enigma (95) Uppvärmning
Aicha - Outlandish (87) Upp
Så var önskepasset avklarat! Fullt hus och ett härligt ös blev det!
Ovant att köra till ylande gitarrer och andra skumma låtar, men kul! Så här hade min väldigt blandade klass önskat:
Temple of love - Enigma (95) Uppvärmning
Aicha - Outlandish (87) Upp
Quote from Funbeat user on 27 November 2006, 07:12åh det var inte lite låtar det där!!:-)
Måste ta o lyssna igenom när jag kommer hem!lovely!
ha d!/Anna
åh det var inte lite låtar det där!!:-)
Måste ta o lyssna igenom när jag kommer hem!
lovely!
ha d!/Anna
Quote from Anders Wallerstedt on 27 November 2006, 20:38Cykelbröder 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=RkW_EzLxMpw
Cykelbröder 🙂
Quote from Torbjörn Karlsson on 27 November 2006, 21:12Kul!!! Så kommer jag agera på nästa veckas pass!! 😉
Kul!!! Så kommer jag agera på nästa veckas pass!! 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2006, 16:43hahahhahaaa. klockrent!
Ser ungfär ut som vår spicegirlskoreografi på ett 90-talsspin för 2 veckor sedan.nice!:-D
hahahhahaaa. klockrent!
Ser ungfär ut som vår spicegirlskoreografi på ett 90-talsspin för 2 veckor sedan.
nice!:-D
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 00:23Bra länk
Visst kan techno eller klassisk musik fungera men jag tröttnar på det och stänger av den musiken till slut. Nej, det som funkar bäst till träning är nog det som jag spelar hemma eller i bilen.
Bäst = Cult of Luna, Neurosis, Isis, Tool
Andra br
Bra länk
Visst kan techno eller klassisk musik fungera men jag tröttnar på det och stänger av den musiken till slut. Nej, det som funkar bäst till träning är nog det som jag spelar hemma eller i bilen.
Bäst = Cult of Luna, Neurosis, Isis, Tool
Andra br
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 20:00Har den senaste tiden gått över till techno som jag dissade förra inlägget. Har fastnat för Tiesto och Armin van Buuren.
Har den senaste tiden gått över till techno som jag dissade förra inlägget. Har fastnat för Tiesto och Armin van Buuren.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:12Kraftwerk: Tour de France är ju självskriven 😉
Kraftwerk: Tour de France är ju självskriven 😉