Quote from Magnus Ahlstrand on 21 October 2006, 10:21Jag känner att jag vill kliva ut från gymmen jämt om jag glömmer min musik - där spelas bara 90-t techno (det är den mest enformiga tråkiga musik som gjorts) eller sömnig söndagsmusik a la ballader av Robbie Williams, usch ger inte energi.
MEN vi är all
Jag känner att jag vill kliva ut från gymmen jämt om jag glömmer min musik - där spelas bara 90-t techno (det är den mest enformiga tråkiga musik som gjorts) eller sömnig söndagsmusik a la ballader av Robbie Williams, usch ger inte energi.
MEN vi är all
Quote from mårten jansson on 21 October 2006, 11:18usch ja techno... det går definitivt bort när det gäller träning. Jag vet inte varför folk gillar att träna till det?
usch ja techno... det går definitivt bort när det gäller träning. Jag vet inte varför folk gillar att träna till det?
Quote from Magnus Ahlstrand on 21 October 2006, 13:18det var väl då gymmen blev "folkliga"? folk tycker det hör till.
det var väl då gymmen blev "folkliga"? folk tycker det hör till.
Quote from Emma Sjöberg on 21 October 2006, 17:48Stina!
Jag talar inte om i förväg när jag kör mitt hårdrockspass jag bara köööööör 🙂
Men jag erbjuder hörselproppar först, förståss 🙂Vissa blir så glada å en del är nog mer än supernöjda när passet är slut och musiken tystnad!
Jag har hittat s
Stina!
Jag talar inte om i förväg när jag kör mitt hårdrockspass jag bara köööööör 🙂
Men jag erbjuder hörselproppar först, förståss 🙂
Vissa blir så glada å en del är nog mer än supernöjda när passet är slut och musiken tystnad!
Jag har hittat s
Quote from Jan Lundquist on 21 October 2006, 19:46Självklart är det upp till var och en som instruktör att spela vilken musik de vill. Men en stor anledning till varför jag inte går på spinning är den konstiga (i mina öron) musiken som antingen är dansbandsinfluerad eller hårdrock. Tacka vet jag Les Mill
Självklart är det upp till var och en som instruktör att spela vilken musik de vill. Men en stor anledning till varför jag inte går på spinning är den konstiga (i mina öron) musiken som antingen är dansbandsinfluerad eller hårdrock. Tacka vet jag Les Mill
Quote from Fredrik Olsson on 21 October 2006, 19:57Jag har inga egna erfarenheter från spinning, men kanske finns det lite möjlighet att välja instruktör och den musiksmak han/hon har!?
Jag har inga egna erfarenheter från spinning, men kanske finns det lite möjlighet att välja instruktör och den musiksmak han/hon har!?
Quote from Emma Sjöberg on 21 October 2006, 21:39Stina... det finns.. och det heter RPM 🙂
Används inte på vår anläggning!
Stina... det finns.. och det heter RPM 🙂
Används inte på vår anläggning!
Quote from Lena O on 21 October 2006, 22:29Stina: Kom på en av mina spinningspass 🙂
Stina: Kom på en av mina spinningspass 🙂
Quote from Mikaela Lexén on 21 October 2006, 23:26Jag gillar Silvas pass... :-):-):-)
Jag gillar Silvas pass... :-):-):-)
Quote from Jan Lundquist on 22 October 2006, 11:51Jag kommer Gary, så fort jag är i krokarna 🙂
Du har ju den goda smaken att ha signaturmelodier på dina pass 😉
Jag kommer Gary, så fort jag är i krokarna 🙂
Du har ju den goda smaken att ha signaturmelodier på dina pass 😉