Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 00:03Det blev en SKS - WESE
Det blev en SKS - WESE
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 11:51Vad är skillnaden mellan Topeak Road Morph och Turbo Morph?
Är det endast tryckmätaren?/Henke
Vad är skillnaden mellan Topeak Road Morph och Turbo Morph?
Är det endast tryckmätaren?
/Henke
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2008, 12:22...och så stavningen!
...och så stavningen!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:22Road Morph är lite smalare och kortare och ger inte lika mycket luftvolym per pumptag. Men båda klarar utan problem 130 psi (högre har jag aldrig pumpat med dem) utan att ens bli tungt, och då är jag väldigt svag för att vara man.
Road Morph har också tr
Road Morph är lite smalare och kortare och ger inte lika mycket luftvolym per pumptag. Men båda klarar utan problem 130 psi (högre har jag aldrig pumpat med dem) utan att ens bli tungt, och då är jag väldigt svag för att vara man.
Road Morph har också tr
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:27Vad skall med tryckmätare till på en handpump som skall med på turen?
Tacka vet jag SKS Wese!
Vad skall med tryckmätare till på en handpump som skall med på turen?
Tacka vet jag SKS Wese!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:32Ja, du gör som du vill. Jag värderar en tryckmätare väldigt högt!
Ja, du gör som du vill. Jag värderar en tryckmätare väldigt högt!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:34Ja det gör jag!
Frågan kvarstår, varför du behöver en tryckmätare?
Ja det gör jag!
Frågan kvarstår, varför du behöver en tryckmätare?
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:44För att få i det tryck jag vill ha. Inte för lite (risk för genomslagspunktering) och inte för mycket (risk för att spränga däckssidan). Men jag inväntar med spänning vad för elitistisk och nedsättande kommentar du strax ska komma med!
För att få i det tryck jag vill ha. Inte för lite (risk för genomslagspunktering) och inte för mycket (risk för att spränga däckssidan). Men jag inväntar med spänning vad för elitistisk och nedsättande kommentar du strax ska komma med!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:50Eftersom mitt problem på cykelturer med punka oftast är att orka pumpa upp tillräckligt tryck så är mätare inte huvudproblemet; jag ser pumpen på cykeln som nödpump och använder den för att få i så mycket luft jag orkar och sedan cykla lite försiktigt...
Eftersom mitt problem på cykelturer med punka oftast är att orka pumpa upp tillräckligt tryck så är mätare inte huvudproblemet; jag ser pumpen på cykeln som nödpump och använder den för att få i så mycket luft jag orkar och sedan cykla lite försiktigt...
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:52Jag har med mig två händer och pump som man kan använda till att pumpa däcken lagom mycket.
Jag har med mig två händer och pump som man kan använda till att pumpa däcken lagom mycket.