Quote from mårten jansson on 12 September 2007, 13:02Jag undrar verkligen om jag skulle ha en S. Min storlek var ju 45 cm. De storlekar de hade i gbg var 46,5 och 48 och jag har sett betydligt större storlekar... Jag tror jag ska ha en XS eller en XXS...tror till och med det fanns XXXS tidigare... Förmodar
Jag undrar verkligen om jag skulle ha en S. Min storlek var ju 45 cm. De storlekar de hade i gbg var 46,5 och 48 och jag har sett betydligt större storlekar... Jag tror jag ska ha en XS eller en XXS...tror till och med det fanns XXXS tidigare... Förmodar
Quote from Fredrik Närenfors on 12 September 2007, 13:41Jo nog ska du ha mindre än S.
Jag skulle inte ens överväga att köpa nåt annat än en ram som passade exakt och inte ungefär. Det är alldeles för mycket pengar man lägger på en cykel och ramen är liksom grundstommen. Den byter man förmodligen inte ut på ett
Jo nog ska du ha mindre än S.
Jag skulle inte ens överväga att köpa nåt annat än en ram som passade exakt och inte ungefär. Det är alldeles för mycket pengar man lägger på en cykel och ramen är liksom grundstommen. Den byter man förmodligen inte ut på ett
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 13:54Jag köpte en Columbus Pinta på CC i Göteborg i våras. Där tog de alla mina mått och matchade ihop cykeln efter det (ramstorlek, bredd på styret, styrtapp mm). Det tog två veckor om jag minns rätt. Jag fick självklart också hjälp med alla inställningar när
Jag köpte en Columbus Pinta på CC i Göteborg i våras. Där tog de alla mina mått och matchade ihop cykeln efter det (ramstorlek, bredd på styret, styrtapp mm). Det tog två veckor om jag minns rätt. Jag fick självklart också hjälp med alla inställningar när
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 13:56David - Hehe, jag håller med!! Det skämmer inte alls. Men om man ändå är i önskartag så får det bli 486 OCH 496 så man har lite för alla tillfällen 😀
Denize - Jo det är lite missvisande för tjejer i många fall. Gäller att ha måttbandet i högsta hugg när
David - Hehe, jag håller med!! Det skämmer inte alls. Men om man ändå är i önskartag så får det bli 486 OCH 496 så man har lite för alla tillfällen 😀
Denize - Jo det är lite missvisande för tjejer i många fall. Gäller att ha måttbandet i högsta hugg när
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 14:09Andreas: Jag har bara en 486:a och en 196:a i stallet men det blir 496 när jag har kraschat 196:an.
Sedan finns det P2, P3C och andra Taiwanramar som man kan ha som träningscykel.Specilized, TREK, Giant, Lemond, Cannondale, Titus, Focus och Scott gör a
Andreas: Jag har bara en 486:a och en 196:a i stallet men det blir 496 när jag har kraschat 196:an.
Sedan finns det P2, P3C och andra Taiwanramar som man kan ha som träningscykel.
Specilized, TREK, Giant, Lemond, Cannondale, Titus, Focus och Scott gör a
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 14:54En 486:a! Sweet! Men kan verkligen 496:an vara värd det oerhörda priset mot 486:an? Nästan uppe i priset på min "nya" bil som jag fick panikinköpa efter att jag knäckt tråget på min gamla:-(
496 får ju iof bonus på spaceigheten (H)
En 486:a! Sweet! Men kan verkligen 496:an vara värd det oerhörda priset mot 486:an? Nästan uppe i priset på min "nya" bil som jag fick panikinköpa efter att jag knäckt tråget på min gamla:-(
496 får ju iof bonus på spaceigheten (H)
Quote from mårten jansson on 12 September 2007, 15:38Jag tror nog att det ska gå bra att hitta cykel, det ser bara inte ut att bli en på rean. Jag vill, precis som Per säger, vara nogrann med just ramen. Man kan byta mycket men ramen är en ganska dyr del av cykeln så det känns jättedumt att handla fel där.
Jag tror nog att det ska gå bra att hitta cykel, det ser bara inte ut att bli en på rean. Jag vill, precis som Per säger, vara nogrann med just ramen. Man kan byta mycket men ramen är en ganska dyr del av cykeln så det känns jättedumt att handla fel där.
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 17:39486 är en criteriumcykel och 496 en tempocykel så skillnaden är jättestor!
486 är en criteriumcykel och 496 en tempocykel så skillnaden är jättestor!
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 18:00Jo, men huva å betala 30 papp mer för lite mindre vinmotstånd (#)
Kanske inte så lite mindre iof, den ser ju ut som något taget från star trek. Kör du velo?
Jo, men huva å betala 30 papp mer för lite mindre vinmotstånd (#)
Kanske inte så lite mindre iof, den ser ju ut som något taget från star trek. Kör du velo?
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 18:43Velo? Nej, jag kör 2 LOOK linje/tempo, Columbus cyclex, 2 Gazelle bana/fixie, 2 Crescent stål 70:tals, Banani-83 custom-stål i olika stadier av förfall o skick.
Däremot skriver jag på velo.
Velo? Nej, jag kör 2 LOOK linje/tempo, Columbus cyclex, 2 Gazelle bana/fixie, 2 Crescent stål 70:tals, Banani-83 custom-stål i olika stadier av förfall o skick.
Däremot skriver jag på velo.