Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:31i "harry potter och fången från azkaban" får de en bok om skötsel av magiska djur som bitts och morrar. den heter så
i "harry potter och fången från azkaban" får de en bok om skötsel av magiska djur som bitts och morrar. den heter så
Quote from Emma Sjöberg on 11 September 2007, 08:06Riktigt kul att läsa era inlägg hörrni..
Men nu ska JAG dra tillbaka tråden till ursprunget.. Har hakat upp mej lite... Cyklig! har en fantastisk mätmaskin.. och jag tror att CykelCity också kan hjälpa dig en bit på vägen!! Vill bestämt minnas satt de er
Riktigt kul att läsa era inlägg hörrni..
Men nu ska JAG dra tillbaka tråden till ursprunget.. Har hakat upp mej lite... Cyklig! har en fantastisk mätmaskin.. och jag tror att CykelCity också kan hjälpa dig en bit på vägen!! Vill bestämt minnas satt de er
Quote from mårten jansson on 11 September 2007, 08:12Fast jag har mätt mig fem gånger nu och fått 70, 90, 70, 72, 72.
Sista gången var mot väggen och med större bok än innan 😛 Alltså måste 90 ha varit ett avläsningsfel 🙂
Fast jag har mätt mig fem gånger nu och fått 70, 90, 70, 72, 72.
Sista gången var mot väggen och med större bok än innan 😛 Alltså måste 90 ha varit ett avläsningsfel 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 16:05Man ska ju vara snäll mot sina böcker, och det visste Hagrid 😉
Man ska ju vara snäll mot sina böcker, och det visste Hagrid 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 20:44precis. stryka över ryggen tills de spinner eller nått sånt
precis. stryka över ryggen tills de spinner eller nått sånt
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 09:40Hur gick det för dig Denize? Fick du fatt i någon cykel på rean?
Hur gick det för dig Denize? Fick du fatt i någon cykel på rean?
Quote from mårten jansson on 12 September 2007, 10:49Jag fick besked om att jag ska ha en 45 cm ram och den finns inte i gbg eller i lund längre. Stockholm har inte gett mig besked och de har andra ramar så jag kan inte göra något just nu - de skriver storlekar i S, M, L istället för cm... av någon anlednin
Jag fick besked om att jag ska ha en 45 cm ram och den finns inte i gbg eller i lund längre. Stockholm har inte gett mig besked och de har andra ramar så jag kan inte göra något just nu - de skriver storlekar i S, M, L istället för cm... av någon anlednin
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 10:52Ja det där med ramstl i S- M -L etc, då undrar jag alltid vad det betyder? Har alla märken samma eller är det S för ett märke samma som M för ett annat? eller kör de med Herr-SML-sytem, Dam-SML-sytem eller unisex? (samma fråga alltid för kläder också såkl
Ja det där med ramstl i S- M -L etc, då undrar jag alltid vad det betyder? Har alla märken samma eller är det S för ett märke samma som M för ett annat? eller kör de med Herr-SML-sytem, Dam-SML-sytem eller unisex? (samma fråga alltid för kläder också såkl
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 11:56Denize - I see, tråkigt att de inte hade någon. Men det är många butiker som har reor och utförsäljningar nu. Nu när du har koll på alla mått så kan du ju kolla runt på lite andra ställen. Antar att det skulle vara en S-ram som var aktuell på Columbusen.
Denize - I see, tråkigt att de inte hade någon. Men det är många butiker som har reor och utförsäljningar nu. Nu när du har koll på alla mått så kan du ju kolla runt på lite andra ställen. Antar att det skulle vara en S-ram som var aktuell på Columbusen.
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 12:33Jag vill alltid ha en ram så jag når ned till pedalerna!
Sedan gör det ju inget ifall det står LOOK på ramen med 486 eller 496 efter.Problemet startade med Giant(Taiwan) som reducerade antalet storlekar till S-M-L. De fick lägga till några fler stl. sed
Jag vill alltid ha en ram så jag når ned till pedalerna!
Sedan gör det ju inget ifall det står LOOK på ramen med 486 eller 496 efter.
Problemet startade med Giant(Taiwan) som reducerade antalet storlekar till S-M-L. De fick lägga till några fler stl. sed