Quote from Fredrik Närenfors on 10 September 2007, 18:40Med en insöm på 90 så du en ganska stor tjej då. Runt 180 nånstans eller. Själv är jag 182 och har en insöm på 90. Det är långa ben för att vara man men kan vara statistiskt väl underbyggt på en kvinna.
Med en insöm på 90 så du en ganska stor tjej då. Runt 180 nånstans eller. Själv är jag 182 och har en insöm på 90. Det är långa ben för att vara man men kan vara statistiskt väl underbyggt på en kvinna.
Quote from mårten jansson on 10 September 2007, 19:17Du har rätt Per :S Cykelcity killen sa att det var för litet och då mätte jag om och fick det till nittio men nu är det defintivit 70 igen. Jag måste vara världens sämsta mätare...
Du har rätt Per :S Cykelcity killen sa att det var för litet och då mätte jag om och fick det till nittio men nu är det defintivit 70 igen. Jag måste vara världens sämsta mätare...
Quote from Fredrik Närenfors on 10 September 2007, 22:10Tag ett stycke stor bok typ världsatlas eller liknande. Minst A4 format helst större.
Ställ dig nära en vägg.
För upp boken med långsidan i skrevet så långt det går.
Låt kortsidan glida längs väggen så att den ligger dikt an. Dvs du skapar en 90 graders v
Tag ett stycke stor bok typ världsatlas eller liknande. Minst A4 format helst större.
Ställ dig nära en vägg.
För upp boken med långsidan i skrevet så långt det går.
Låt kortsidan glida längs väggen så att den ligger dikt an. Dvs du skapar en 90 graders v
Quote from mårten jansson on 10 September 2007, 22:15Okej! Sista mätningen, mot väggen med hjälp av pojkvännen: 72 cm!
Okej! Sista mätningen, mot väggen med hjälp av pojkvännen: 72 cm!
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:16*skärp dig jessica, inga snuskiga komentarer angående de två sista inläggen*
*skärp dig jessica, inga snuskiga komentarer angående de två sista inläggen*
Quote from mårten jansson on 10 September 2007, 22:19Hahahahah....
Hahahahah....
Quote from Fredrik Närenfors on 10 September 2007, 22:20Jessica:
Om du masserar mig så mäter jag dig.
Vad sägs om det (H)
Jessica:
Om du masserar mig så mäter jag dig.
Vad sägs om det (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:22om jag hadde en krona för varje gång någon dragit massör skämt skulle jag vara miljonär...
fast idag får jag väl bjuda på det. startade det liksom själv
om jag hadde en krona för varje gång någon dragit massör skämt skulle jag vara miljonär...
fast idag får jag väl bjuda på det. startade det liksom själv
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 22:25the monster book of monsters
the monster book of monsters
Quote from Fredrik Närenfors on 10 September 2007, 22:26Det var inget skämt (H)
Det var inget skämt (H)