Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 19:16Silva - Hehe nice!!! Vad ligger en diva på i pris? Jag menar.... om man vill imponera på rätt tjej så kanske en sådan är bättre än diamanthalsbandet? 😉
Silva - Hehe nice!!! Vad ligger en diva på i pris? Jag menar.... om man vill imponera på rätt tjej så kanske en sådan är bättre än diamanthalsbandet? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 8 September 2007, 23:19David.. Jag behöver inte åka till Solna för att byta prylar, jag är en stor tjej! Kan själv.. typ..
Andreas.. I de här kretsarna o under den här rubriken så tror och hoppas jag att en tjej skulle uppskatta en Diva mer än ett diamanthalsband.. tänk bara
David.. Jag behöver inte åka till Solna för att byta prylar, jag är en stor tjej! Kan själv.. typ..
Andreas.. I de här kretsarna o under den här rubriken så tror och hoppas jag att en tjej skulle uppskatta en Diva mer än ett diamanthalsband.. tänk bara
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 06:44Silva: Denize bor i Lund och då är det närmare till CC än till Solna om det behövs justeras något på cykeln, t.ex. längden på styrstammen.
Silva: Denize bor i Lund och då är det närmare till CC än till Solna om det behövs justeras något på cykeln, t.ex. längden på styrstammen.
Quote from mårten jansson on 9 September 2007, 11:38Grejen är ju att de cyklarna är slut i Lund, så jag måste beställa dem från gbg eller sthlm om jag vill köpa på rean...
Grejen är ju att de cyklarna är slut i Lund, så jag måste beställa dem från gbg eller sthlm om jag vill köpa på rean...
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 12:31Beställ då direkt och skicka med dina mått från WS.
Byt styrstam om det inte passar i Lund. Du får säkert testa sadlar också om du behöver.
Det bör inte vara något problem.
Beställ då direkt och skicka med dina mått från WS.
Byt styrstam om det inte passar i Lund. Du får säkert testa sadlar också om du behöver.
Det bör inte vara något problem.
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 12:59Tycker inte du skall beställa innan du sett geometrierna.
Få fatt i dem, gå in i butik och testa hur det känns att sitta på en liknande. Det du tjänar på rean kan snabbt bli uppätet om du måste börja anpassa massa saker.Du kanske iof kan kan göra någon
Tycker inte du skall beställa innan du sett geometrierna.
Få fatt i dem, gå in i butik och testa hur det känns att sitta på en liknande. Det du tjänar på rean kan snabbt bli uppätet om du måste börja anpassa massa saker.
Du kanske iof kan kan göra någon
Quote from mårten jansson on 9 September 2007, 14:10Jag kanske kan gå ner till CC i Lund med mina mått och se vad de har att säga helt enkelt?
Jag kanske kan gå ner till CC i Lund med mina mått och se vad de har att säga helt enkelt?
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 14:18Skall du ha den på rean lär du behöva beställa snarast och komplettera beställning med en brasklapp att de får verifierat dina mått på CC-Lund imorgon.
Då kan vi ses i kön.
Skall du ha den på rean lär du behöva beställa snarast och komplettera beställning med en brasklapp att de får verifierat dina mått på CC-Lund imorgon.
Då kan vi ses i kön.
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 14:48Gör det! Låter som en bra ide. Panikköp inget heller, så tråkigt om det blir fel, det kommer fler chanser till bra köp.
Här är ett: http://www.blocket.se/vi/12672860.htm?ca=8_s
Gammal annons, men men, kanske ännu billigare nu! 🙂
Gör det! Låter som en bra ide. Panikköp inget heller, så tråkigt om det blir fel, det kommer fler chanser till bra köp.
Här är ett: http://www.blocket.se/vi/12672860.htm?ca=8_s
Gammal annons, men men, kanske ännu billigare nu! 🙂
Quote from mårten jansson on 10 September 2007, 18:05Inseam ska ju vara 90...
Inseam ska ju vara 90...