Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelstorlek
You need to log in to create posts and topics.

Silva - Hehe nice!!! Vad ligger en diva på i pris? Jag menar.... om man vill imponera på rätt tjej så kanske en sådan är bättre än diamanthalsbandet? 😉

David.. Jag behöver inte åka till Solna för att byta prylar, jag är en stor tjej! Kan själv.. typ..

Andreas.. I de här kretsarna o under den här rubriken så tror och hoppas jag att en tjej skulle uppskatta en Diva mer än ett diamanthalsband.. tänk bara

Silva: Denize bor i Lund och då är det närmare till CC än till Solna om det behövs justeras något på cykeln, t.ex. längden på styrstammen.

Grejen är ju att de cyklarna är slut i Lund, så jag måste beställa dem från gbg eller sthlm om jag vill köpa på rean...

Beställ då direkt och skicka med dina mått från WS.
Byt styrstam om det inte passar i Lund. Du får säkert testa sadlar också om du behöver.
Det bör inte vara något problem.

Tycker inte du skall beställa innan du sett geometrierna.
Få fatt i dem, gå in i butik och testa hur det känns att sitta på en liknande. Det du tjänar på rean kan snabbt bli uppätet om du måste börja anpassa massa saker.

Du kanske iof kan kan göra någon

Jag kanske kan gå ner till CC i Lund med mina mått och se vad de har att säga helt enkelt?

Skall du ha den på rean lär du behöva beställa snarast och komplettera beställning med en brasklapp att de får verifierat dina mått på CC-Lund imorgon.

Då kan vi ses i kön.

Gör det! Låter som en bra ide. Panikköp inget heller, så tråkigt om det blir fel, det kommer fler chanser till bra köp.

Här är ett: http://www.blocket.se/vi/12672860.htm?ca=8_s

Gammal annons, men men, kanske ännu billigare nu! 🙂

Inseam ska ju vara 90...