Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 17:54Det är alldeles för många som inte inser vad som krävs för att vara med o leka på landsvägstävlingar.
Det är alldeles för många som inte inser vad som krävs för att vara med o leka på landsvägstävlingar.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 17:59Hej på er.
Jag nu kan det ju tyckas se ut som om jag bara är en inne tomte, men det är jag verkligen inte.
Och visst är jag som många andra och visst föredrar jag att cykla ute.
Det är ju det som är själva iden, att cykla ute.Och om man ser till ok
Hej på er.
Jag nu kan det ju tyckas se ut som om jag bara är en inne tomte, men det är jag verkligen inte.
Och visst är jag som många andra och visst föredrar jag att cykla ute.
Det är ju det som är själva iden, att cykla ute.
Och om man ser till ok
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 18:02Som svar till David: Jo så kanske det är.
Jo alltså viktigt är det med att bygga grunderna under vintertid för att på våren ha en bra grund att bygga på inför sommaren.
Visst, viktigt att cykla ute, men det beror på väder och vind och tiden man har för
Som svar till David: Jo så kanske det är.
Jo alltså viktigt är det med att bygga grunderna under vintertid för att på våren ha en bra grund att bygga på inför sommaren.
Visst, viktigt att cykla ute, men det beror på väder och vind och tiden man har för
Quote from Lars Mörrby on 5 November 2009, 18:11Mycket sund inställning P.
Säkerheten måste komma först.
Jag hoppas att alla de som cyklar ute så här års har fullt med reflexer och lampor, för annars kan det vara riktigt farligt...
Mycket sund inställning P.
Säkerheten måste komma först.
Jag hoppas att alla de som cyklar ute så här års har fullt med reflexer och lampor, för annars kan det vara riktigt farligt...
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 18:16😀 Ibland känner jag mig som ett julpyntat skyltfönster i en lampaffär. 😉
😀 Ibland känner jag mig som ett julpyntat skyltfönster i en lampaffär. 😉
Quote from Lars Mörrby on 5 November 2009, 20:58Bra det Manne!
Nu när jag körde hem från simhallen i kväll hade jag mycket väl kunnat krocka med en cyklist. Jag stannade i en korsning för att det kom en bil, och strax innan bilen passerade så svepte en mörk cyklist förbi. Mörka kläder, inga reflexer,
Bra det Manne!
Nu när jag körde hem från simhallen i kväll hade jag mycket väl kunnat krocka med en cyklist. Jag stannade i en korsning för att det kom en bil, och strax innan bilen passerade så svepte en mörk cyklist förbi. Mörka kläder, inga reflexer,
Quote from Fredrik Närenfors on 5 November 2009, 21:27I Norrland kallas de som inte har lyse och reflex för renar.
I Norrland kallas de som inte har lyse och reflex för renar.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 21:38Jo tack, 120 knyck på en öde landsväg en sen eftermiddag med mörker blev jag varse om ren på vägen innan Vindeln!
Där stod de och slickade då jag kom ut ur en kurva och brakade in i hela högen på ett X antal hundra. Dock var det bara en som fick tas bort
Jo tack, 120 knyck på en öde landsväg en sen eftermiddag med mörker blev jag varse om ren på vägen innan Vindeln!
Där stod de och slickade då jag kom ut ur en kurva och brakade in i hela högen på ett X antal hundra. Dock var det bara en som fick tas bort
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:59OT: det är inte alltid bra belysning skyddar mot olyckor:
http://www.metro.se/2009/10/29/32950/har-cyklar-de-bmx-ner-fran-skyskrapan/Patrik
PS Visst är det trist med 30 sek reklam innan det man vill se.
OT: det är inte alltid bra belysning skyddar mot olyckor:
http://www.metro.se/2009/10/29/32950/har-cyklar-de-bmx-ner-fran-skyskrapan/
Patrik
PS Visst är det trist med 30 sek reklam innan det man vill se.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 19:08Stålhäst från 89 med dubbdäck, relativt moderna tektro long reach bromsar, däcken nokia w 106, 700*37:http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6234042
Stålhäst från 89 med dubbdäck, relativt moderna tektro long reach bromsar, däcken nokia w 106, 700*37:http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6234042