Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 13:17Har lite svårt att se hur mycket plats det finns vid kedjestaget, men vid framgaffeln verkar det finnas plats.
Har lite svårt att se hur mycket plats det finns vid kedjestaget, men vid framgaffeln verkar det finnas plats.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 13:34Jo bilden blir lite missvisande men jag har en likadan i cykelförrådet som jag kom över för 500:- och innermåttet vid kedjestagen nere är 46 mm (mätte) där däcket sitter så det är tt om plats för 700 x 30 C. Uppe funderade jag inte ens på att mäta då det
Jo bilden blir lite missvisande men jag har en likadan i cykelförrådet som jag kom över för 500:- och innermåttet vid kedjestagen nere är 46 mm (mätte) där däcket sitter så det är tt om plats för 700 x 30 C. Uppe funderade jag inte ens på att mäta då det
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 14:39De flesta som går på spinning eller kör trainer har svårt att få till långpass. Det är helt enkelt för tråkigt.
Jag har de två senaste söndagarna kört c:a 5 timmars långpass med min klubb (CK Uni). Det skulle jag aldrig klarat inomhus. Även om vädret var
De flesta som går på spinning eller kör trainer har svårt att få till långpass. Det är helt enkelt för tråkigt.
Jag har de två senaste söndagarna kört c:a 5 timmars långpass med min klubb (CK Uni). Det skulle jag aldrig klarat inomhus. Även om vädret var
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2009, 15:08Manne, vilken guldklimp!
Manne, vilken guldklimp!
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 16:37Inte mycket till CXdäck på den Pepitan.
Inte mycket till CXdäck på den Pepitan.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 22:25Har än så länge inte börjat med utecykling vintertid, det beror delvis på att jag själv inte äger en cross, och jag är spinninginstruktör. Min lösning är att tillsammans med ett par andra att köra intervaller efter mina vanliga pass.
Har provat på det 3
Har än så länge inte börjat med utecykling vintertid, det beror delvis på att jag själv inte äger en cross, och jag är spinninginstruktör. Min lösning är att tillsammans med ett par andra att köra intervaller efter mina vanliga pass.
Har provat på det 3
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 22:27Klart du ska ge trainer en chans, jag glor på långfilm med ett par hörlurar funkar bra gärna action såklart. Jag köpte en Tacx Bushido från Bikebuster, miljövänlig om man kan säga så då den är trådlös och kan användas både ute och inne med display som vis
Klart du ska ge trainer en chans, jag glor på långfilm med ett par hörlurar funkar bra gärna action såklart. Jag köpte en Tacx Bushido från Bikebuster, miljövänlig om man kan säga så då den är trådlös och kan användas både ute och inne med display som vis
Quote from ellen olsson on 4 November 2009, 22:40Man behöver inte ha en cross för att cykla ute på vintern.
Man behöver inte ha en cross för att cykla ute på vintern.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 23:02Nix Fredrik, det måste man absolut inte.
Idag var jag och klubbkompis Jeppe ute och körde i snöblandat regn/hård motvind/kolmörker och när vi vände så gjorde vinden det med! WTF! :@Så här i efterhand vart jag bara lite frusen om tårna efter 51 km i 1-2
Nix Fredrik, det måste man absolut inte.
Idag var jag och klubbkompis Jeppe ute och körde i snöblandat regn/hård motvind/kolmörker och när vi vände så gjorde vinden det med! WTF! :@
Så här i efterhand vart jag bara lite frusen om tårna efter 51 km i 1-2
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 23:11Ne men cross eller mtb behöver man kanske inte ha, men allt blir så mkt mer beroende av utevädret utan en sådan
Ne men cross eller mtb behöver man kanske inte ha, men allt blir så mkt mer beroende av utevädret utan en sådan