Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 08:49"De går i arv "
Får jag ärva din?
"De går i arv "
Får jag ärva din?
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 09:25Som vanligt har David inte bidragit till att hjälpa frågeställaren utan endast förvirra. (t-)
Jag köpte en Elite mag lite trainer med magnetbroms för 800 på blocket.
Fungerar helt ok.Finns säkert många andra inom ditt prisspann som är ok.
Som vanligt har David inte bidragit till att hjälpa frågeställaren utan endast förvirra. (t-)
Jag köpte en Elite mag lite trainer med magnetbroms för 800 på blocket.
Fungerar helt ok.
Finns säkert många andra inom ditt prisspann som är ok.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 09:49Det gäller att hitta en Ciclotrainer men det är inte helt omöjligt eftersom det finns ett antal i sverige.
Måste vara jobbigt att vara förvirrad.
Det gäller att hitta en Ciclotrainer men det är inte helt omöjligt eftersom det finns ett antal i sverige.
Måste vara jobbigt att vara förvirrad.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 10:53Förvirrad, hahaha.
Du är så roligt jämt David.
NOT
Förvirrad, hahaha.
Du är så roligt jämt David.
NOT
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 11:34Tacx Satori tycker jag är en bra och prisvärd trainer. Basic, robust, bra magnetbroms, hyffsad massa på svänghjulet samt relativt tyst.
Benny
Tacx Satori tycker jag är en bra och prisvärd trainer. Basic, robust, bra magnetbroms, hyffsad massa på svänghjulet samt relativt tyst.
Benny
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 19:34Vidhåller att sätta in en köpes-annons.
Kan vara idé att kolla några av de andra forumen - nån kan ha fått för sig att byta sport och har rullar/trainers liggande...
Vidhåller att sätta in en köpes-annons.
Kan vara idé att kolla några av de andra forumen - nån kan ha fått för sig att byta sport och har rullar/trainers liggande...
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 21:32Roger vi hojar väl ute
Roger vi hojar väl ute
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 22:24Ingemar! Jag skulle inte satsa på Biltemas trainer. Jag har ingen erfarenhet själv av en Biltema-trainer men det finns många trådar, både här på Funbeat och på andra forum, som tycker att Biltema-trainern är undermålig. Jag hade förmånen att låna en Elite
Ingemar! Jag skulle inte satsa på Biltemas trainer. Jag har ingen erfarenhet själv av en Biltema-trainer men det finns många trådar, både här på Funbeat och på andra forum, som tycker att Biltema-trainern är undermålig. Jag hade förmånen att låna en Elite
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 01:08Eftersom Ciclotrainer inte består av en rulle som bakhjulet belastar så sliter den inte däck.
Man monterar av bakhjulet och sätter fast cykeln utan bakhjul.
Battista Simonata importerade dom under ett antal år och PK-banken, Motala, Vänershof o landslaget
Eftersom Ciclotrainer inte består av en rulle som bakhjulet belastar så sliter den inte däck.
Man monterar av bakhjulet och sätter fast cykeln utan bakhjul.
Battista Simonata importerade dom under ett antal år och PK-banken, Motala, Vänershof o landslaget
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 11:41Har du nån bild på Ciclotrainer Politechnica 80?
Har du nån bild på Ciclotrainer Politechnica 80?