Quote from Mikaela Lexén on 14 September 2009, 12:19Så mycket trevligare det varit om du hade givit den fina beskrivningen av Ciclotrainern från början David.
Jag gillar dina kunskaper enormt, men du har en tendens att linda in din erfarenhet i omskrivningar och ironier så att knappt nån begriper vad du me
Så mycket trevligare det varit om du hade givit den fina beskrivningen av Ciclotrainern från början David.
Jag gillar dina kunskaper enormt, men du har en tendens att linda in din erfarenhet i omskrivningar och ironier så att knappt nån begriper vad du me
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 12:30Nån som vet nått om Tacx I-Magic I-Magic T1900 och Tacx I-Magic Fortius T1940. Va är bra vad är dåligt eller är det ren overkill att köpa dom för en vanlig cykel motionär?
Nån som vet nått om Tacx I-Magic I-Magic T1900 och Tacx I-Magic Fortius T1940. Va är bra vad är dåligt eller är det ren overkill att köpa dom för en vanlig cykel motionär?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 12:35Jag har själv en Biltema trainer... och har egen erfarenhet av den, dock ej ngn annan att jämföra mot...
Att köpa en Biltema är ju ett bra sätt att ge trainern en chans.. själv sitter jag inte så mkt så det är värt en för 2-5.000sek..
Den gör jobbet..
Jag har själv en Biltema trainer... och har egen erfarenhet av den, dock ej ngn annan att jämföra mot...
Att köpa en Biltema är ju ett bra sätt att ge trainern en chans.. själv sitter jag inte så mkt så det är värt en för 2-5.000sek..
Den gör jobbet..
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 13:50Kan hålla med dig Sture, det är nog lite mycket för att jag skall få ut nåt av den. Sitter inte så mycket heller så lågspec får väl räcka...
Kan hålla med dig Sture, det är nog lite mycket för att jag skall få ut nåt av den. Sitter inte så mycket heller så lågspec får väl räcka...
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 16:14Jag använder en Kurt Kinetic roadmachine och den är mycket stadig och robust och relativt tyst. Tråkigt kanske men när det är svart ute och man har 3 barn så är det ett sätt att få träna!
Jag använder en Kurt Kinetic roadmachine och den är mycket stadig och robust och relativt tyst. Tråkigt kanske men när det är svart ute och man har 3 barn så är det ett sätt att få träna!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 11:04Kurt:
Jag har just köpt en Fortius Mulitplayer, kan ge recension om en vecka eller två.
Jag körde lågbudget-trainer förra vintern för att försäkra mig om att jag faktiskt skulle använda trainern innan jag lade en massa pengar.
Har hittills i år kört u
Kurt:
Jag har just köpt en Fortius Mulitplayer, kan ge recension om en vecka eller två.
Jag körde lågbudget-trainer förra vintern för att försäkra mig om att jag faktiskt skulle använda trainern innan jag lade en massa pengar.
Har hittills i år kört u
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:46Janne
Jag köpte en Fortius Mulitplayer nu i helgen o den funkar till 100% inget strul med programvara eller trainern i sig. Cyklat lite olika banor o är riktigt riktigt nöjd med den.
Måste dock köpa ett bättre däck då det är svårt att få det jag har att
Janne
Jag köpte en Fortius Mulitplayer nu i helgen o den funkar till 100% inget strul med programvara eller trainern i sig. Cyklat lite olika banor o är riktigt riktigt nöjd med den.
Måste dock köpa ett bättre däck då det är svårt att få det jag har att
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:54Hej Leif!
Det gör det säkert, lite installationsstrul (och registreringsstrul) och nån fråga till supporten som jag väntar på svar på. När jag väl sitter på trainern är jag också nöjd, med allt uom styrningen i VR-läge - har dock fått reda på att man kan
Hej Leif!
Det gör det säkert, lite installationsstrul (och registreringsstrul) och nån fråga till supporten som jag väntar på svar på. När jag väl sitter på trainern är jag också nöjd, med allt uom styrningen i VR-läge - har dock fått reda på att man kan
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:20Janne
Ops ja just det styrningen var det enda jag inte fixade, råkade ut för samma som gjorde att Jas krashade Pilot-induced oscillation så jag hamnade i diket hela tiden. När du vet hur man ställer in känsligheten får du gärna säga till hur man gör .o)
Janne
Ops ja just det styrningen var det enda jag inte fixade, råkade ut för samma som gjorde att Jas krashade Pilot-induced oscillation så jag hamnade i diket hela tiden. När du vet hur man ställer in känsligheten får du gärna säga till hur man gör .o)
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 21:47Cyklar ni inomhus redan !? Det funkar jättebra utomhus fortfarande, och är mycket roligare.
Cyklar ni inomhus redan !? Det funkar jättebra utomhus fortfarande, och är mycket roligare.