Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 22:27"Cyklar ni inomhus redan !? Det funkar jättebra utomhus fortfarande, och är mycket roligare."
Jag kunde inte låta bli att förvånas över samma sak???
"Cyklar ni inomhus redan !? Det funkar jättebra utomhus fortfarande, och är mycket roligare."
Jag kunde inte låta bli att förvånas över samma sak???
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 22:56" "Cyklar ni inomhus redan !? Det funkar jättebra utomhus fortfarande, och är mycket roligare."
Jag kunde inte låta bli att förvånas över samma sak??? "
Klart man cyklar utomhus, men det är väl lika bra att plockaihop saken när man nu har köpt den. :o)
" "Cyklar ni inomhus redan !? Det funkar jättebra utomhus fortfarande, och är mycket roligare."
Jag kunde inte låta bli att förvånas över samma sak??? "
Klart man cyklar utomhus, men det är väl lika bra att plockaihop saken när man nu har köpt den. :o)
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 21:10Det är inte vädret som är gränssättande, utan det faktum att det blir mörkt tidigt.
Hinner inte ut i tid på grund av 2 småmonster som måste nattas först. Dessutom är jag själv hemma relativt ofta, och då är trainer enda möjligheten. Hoppas dock på ett an
Det är inte vädret som är gränssättande, utan det faktum att det blir mörkt tidigt.
Hinner inte ut i tid på grund av 2 småmonster som måste nattas först. Dessutom är jag själv hemma relativt ofta, och då är trainer enda möjligheten. Hoppas dock på ett an
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 11:09finns det nån vettig förklaring till att en halvtimme på trainer är (minst) lika jobbigt som två timmar ute? är det bara för att trainer är så mycket tråkigare, eller är det också effektivare träning? man kan ju hoppas på det sistnämnda.
finns det nån vettig förklaring till att en halvtimme på trainer är (minst) lika jobbigt som två timmar ute? är det bara för att trainer är så mycket tråkigare, eller är det också effektivare träning? man kan ju hoppas på det sistnämnda.
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 13:47Mycket önsketänkande är det i alla fall.
Mycket önsketänkande är det i alla fall.
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 14:29Stämmer nog delvis, tror det beror mycket på hur terränge ser ut där du bor.
Där jag bor är det ca 5m höjdvariation på ca 3mil mao ingen backträning alls under en 5-7mils runda.
Kör en nyss inköpt Fortius och efter att testat att bygga banor mm så känns
Stämmer nog delvis, tror det beror mycket på hur terränge ser ut där du bor.
Där jag bor är det ca 5m höjdvariation på ca 3mil mao ingen backträning alls under en 5-7mils runda.
Kör en nyss inköpt Fortius och efter att testat att bygga banor mm så känns
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 14:34Då tar du inte i tillräckligt på dina intervaller utomhus.
Då tar du inte i tillräckligt på dina intervaller utomhus.
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 14:48Tyvärr inte blivit så duktig än men jag arbetar på det (jag har inte lärt mig att simulera 2km backe med 7-12% lutning i en intervall på plan mark :o).
Tyvärr inte blivit så duktig än men jag arbetar på det (jag har inte lärt mig att simulera 2km backe med 7-12% lutning i en intervall på plan mark :o).
Quote from Mattias Johansson on 25 September 2009, 12:23Jag har både en Elite och Biltema trainer.
Jag tycker att Bilteman är värd sitt pris. Lite mer vibrationer men annars helt ok.
Jag har både en Elite och Biltema trainer.
Jag tycker att Bilteman är värd sitt pris. Lite mer vibrationer men annars helt ok.