Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 00:27Ser han ut som Berlusconi eller Mussolini?
Ser han ut som Berlusconi eller Mussolini?
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 06:58Han är väl en av två i Sverige som använder Campagnolo. Det ska inte vara så svårt att identifiera honom.
Han är väl en av två i Sverige som använder Campagnolo. Det ska inte vara så svårt att identifiera honom.
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 07:22Han har läst helgens Corren och valt att cykla runt Siljan 😉
Han har läst helgens Corren och valt att cykla runt Siljan 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 12:47+ på Daniel
+ på Daniel
Quote from Bengt Askerfelt on 19 September 2012, 08:52Jag har nu fått veta att vår italienare inte har någon mobiltelefon alls med sig (#)… han brukar dock klara sig enligt säkra källor- en gång skulle han cykla till Irland från Italien men i Frankrike cyklade han till fel hamnstad (?) och kom till England.
Jag har nu fått veta att vår italienare inte har någon mobiltelefon alls med sig (#)… han brukar dock klara sig enligt säkra källor- en gång skulle han cykla till Irland från Italien men i Frankrike cyklade han till fel hamnstad (?) och kom till England.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 09:26Vilken härlig lirare. 😀 (t+)
Vilken härlig lirare. 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:19Vi som är lite äldre o luffade runt i andra världsdelar utan mobiltelefon, kreditkort eller Internet tycker nog lite till mans att det låter skönt ...
Vi som är lite äldre o luffade runt i andra världsdelar utan mobiltelefon, kreditkort eller Internet tycker nog lite till mans att det låter skönt ...
Quote from Bengt Askerfelt on 19 September 2012, 10:33Visst var det annorlunda förr! Som 15-åring cyklade jag och en tjejkompis Vänern Runt, det tog en vecka och vi hade varken mobiltelefon eller internet till hjälp. Hjälm hade vi inte heller av någon anledning men jag tror mig bestämt veta att det faktiskt
Visst var det annorlunda förr! Som 15-åring cyklade jag och en tjejkompis Vänern Runt, det tog en vecka och vi hade varken mobiltelefon eller internet till hjälp. Hjälm hade vi inte heller av någon anledning men jag tror mig bestämt veta att det faktiskt
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:40Innan man hade smartphones, gps, internet och diverse på fickan var jag ganska noga med att kolla upp färdvägar och ha med en karta så just det här med att hamna i fel land tror jag inte har med bristen på teknik att göra. 🙂 Jag gillar inställningen att
Innan man hade smartphones, gps, internet och diverse på fickan var jag ganska noga med att kolla upp färdvägar och ha med en karta så just det här med att hamna i fel land tror jag inte har med bristen på teknik att göra. 🙂 Jag gillar inställningen att
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:52Ja vaddå, är det en bra cykelväg så är det (H)
Ja vaddå, är det en bra cykelväg så är det (H)