Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelturistande italienare behöve …
You need to log in to create posts and topics.

Ser han ut som Berlusconi eller Mussolini?

Han är väl en av två i Sverige som använder Campagnolo. Det ska inte vara så svårt att identifiera honom.

Han har läst helgens Corren och valt att cykla runt Siljan 😉

+ på Daniel

Jag har nu fått veta att vår italienare inte har någon mobiltelefon alls med sig (#)… han brukar dock klara sig enligt säkra källor- en gång skulle han cykla till Irland från Italien men i Frankrike cyklade han till fel hamnstad (?) och kom till England.

Vilken härlig lirare. 😀 (t+)

Vi som är lite äldre o luffade runt i andra världsdelar utan mobiltelefon, kreditkort eller Internet tycker nog lite till mans att det låter skönt ...

Visst var det annorlunda förr! Som 15-åring cyklade jag och en tjejkompis Vänern Runt, det tog en vecka och vi hade varken mobiltelefon eller internet till hjälp. Hjälm hade vi inte heller av någon anledning men jag tror mig bestämt veta att det faktiskt

Innan man hade smartphones, gps, internet och diverse på fickan var jag ganska noga med att kolla upp färdvägar och ha med en karta så just det här med att hamna i fel land tror jag inte har med bristen på teknik att göra. 🙂 Jag gillar inställningen att

Ja vaddå, är det en bra cykelväg så är det (H)