Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 21:48Jo he var en fin karta he. He ger nalta så man känn. Int för att va onnelig utan he ger bara se. Men ger det någon som vet huru det går för italienaren som skulle cykla upp? 😉
Jo he var en fin karta he. He ger nalta så man känn. Int för att va onnelig utan he ger bara se. Men ger det någon som vet huru det går för italienaren som skulle cykla upp? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 16:29http://www.svd.se/resor/cykelsemester-i-hostfargat-dalarna_7480036.svd
http://www.svd.se/resor/cykelsemester-i-hostfargat-dalarna_7480036.svd
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:34Jätte fint Anders, tror du italienaren hittar. Har själv cyklat där för många år sedan, midsommar var det och varmast i Europa vill jag minnas.:)
Jätte fint Anders, tror du italienaren hittar. Har själv cyklat där för många år sedan, midsommar var det och varmast i Europa vill jag minnas.:)
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 19:57siljansbygden har gott om bta turistinfo, så det fixar han säkert!
siljansbygden har gott om bta turistinfo, så det fixar han säkert!
Quote from Pelle Winbladh on 15 September 2012, 13:52Hur blev det med italienaren? Rapport önskas.
Hur blev det med italienaren? Rapport önskas.
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 15:24Ja, jag undrar också??
Ja, jag undrar också??
Quote from Bengt Askerfelt on 16 September 2012, 19:59Ja...hm... Jag frågade min vän i torsdags och då borde alltså hans bror Cyklisten ankommit till Sthlm några dagar tidigare. Cyklisten hade fått våra färdförslag men inte sagt om han skulle följa dem. Och min vän har inte hört något från honom och cykliste
Ja...hm... Jag frågade min vän i torsdags och då borde alltså hans bror Cyklisten ankommit till Sthlm några dagar tidigare. Cyklisten hade fått våra färdförslag men inte sagt om han skulle följa dem. Och min vän har inte hört något från honom och cykliste
Quote from Pelle Winbladh on 16 September 2012, 20:57Jag håller utkik runt Ljusdal
Jag håller utkik runt Ljusdal
Quote from Bengt Askerfelt on 16 September 2012, 22:55Tack Eva 🙂 Skulle det finnas flera italienska cyklister runt Ljusdal att välja på så är det han som heter Giuseppe du ska säga hej till 😉
Tack Eva 🙂 Skulle det finnas flera italienska cyklister runt Ljusdal att välja på så är det han som heter Giuseppe du ska säga hej till 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 23:26Han er vel kjørt vilseg ute i ødemarken uten mobildekning. De dype Svenske skoger..... 🙂
Han er vel kjørt vilseg ute i ødemarken uten mobildekning. De dype Svenske skoger..... 🙂