Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 22:32På den tiden jag reste runt i Norrland jobbade det ett tag en väldigt söt tjej i affären i Kårböle. Geologer stannade ofta o köpte glass eller något vid genomresa, bara för att titta lite på henne. Affären är stängd sen länge.
På den tiden jag reste runt i Norrland jobbade det ett tag en väldigt söt tjej i affären i Kårböle. Geologer stannade ofta o köpte glass eller något vid genomresa, bara för att titta lite på henne. Affären är stängd sen länge.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 00:15Även om första frostnatten redan varit här i Östersund så för italienaren som cyklar dagtid kommer hans största problem vara det regniga, kalla och ogina vädret som verkar ha varit i hela Sverige oavsett landsända. Bästa tipset blir ju således "kläder eft
Även om första frostnatten redan varit här i Östersund så för italienaren som cyklar dagtid kommer hans största problem vara det regniga, kalla och ogina vädret som verkar ha varit i hela Sverige oavsett landsända. Bästa tipset blir ju således "kläder eft
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:17Svenska Turistföreningen kan ha en del bra material o förslag. Vandrarhem är dessutom ofta bra inte bara att bo på, utan också som informationskällor om lokala sevärdheter.
Svenska Turistföreningen kan ha en del bra material o förslag. Vandrarhem är dessutom ofta bra inte bara att bo på, utan också som informationskällor om lokala sevärdheter.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 07:00Fick den här av en norrlänning:
BILD:http://calleism.files.wordpress.com/2012/02/norrland.jpg%3Fw%3D652
Fick den här av en norrlänning:
BILD:http://calleism.files.wordpress.com/2012/02/norrland.jpg%3Fw%3D652
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 08:14🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 08:17Vi vill inte ansvara för smålänningar.
Vi vill inte ansvara för smålänningar.
Quote from ellen olsson on 4 September 2012, 08:51Den stämmer ganska bra, Petter.
Den stämmer ganska bra, Petter.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:15"Sverige består av Skåne, samt därom norr liggande fäbodar"
"Sverige består av Skåne, samt därom norr liggande fäbodar"
Quote from Jonny Persson on 4 September 2012, 09:17Det var den bästa karta jag sett på länge Petter!
Det var den bästa karta jag sett på länge Petter!
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2012, 10:48Va? Är Stockholm sådär litet?
Va? Är Stockholm sådär litet?