Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:16Här demonteras ingenting. Med mina mekarkunskaper lär cykeln aldrig kunna användas till cykling igen om jag skulle få för mig att plocka ner den i molekyler. Annars var det en del bra tips, tack!
EDIT: Jag kan justera växlar och sånt basic, men där nåns
Här demonteras ingenting. Med mina mekarkunskaper lär cykeln aldrig kunna användas till cykling igen om jag skulle få för mig att plocka ner den i molekyler. Annars var det en del bra tips, tack!
EDIT: Jag kan justera växlar och sånt basic, men där nåns
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:46Typisk for menn. Får ikke gjort noget uten oppskrift: Martin Kroom
" Skaffa nån bra bok eller kompis som kan lära ut hur det går till. Park Tools Big Blue Book of Bicycle repair är helt OK. "
Typisk for menn. Får ikke gjort noget uten oppskrift: Martin Kroom
" Skaffa nån bra bok eller kompis som kan lära ut hur det går till. Park Tools Big Blue Book of Bicycle repair är helt OK. "
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:21Aase: Typiskt kvinnor att generalisera...
Aase: Typiskt kvinnor att generalisera...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:40Det er mulig jeg var litt hurtig på tagentene. Det finnes sikkert untak 😉
Men det er så få untak fra reglen , at generalisering faller naturlig.
Blir litt fedup av reklamer på TV av menn som demostrerer nye vaskemidler og køksmaskiner mens fruen stå
Det er mulig jeg var litt hurtig på tagentene. Det finnes sikkert untak 😉
Men det er så få untak fra reglen , at generalisering faller naturlig.
Blir litt fedup av reklamer på TV av menn som demostrerer nye vaskemidler og køksmaskiner mens fruen stå
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:00Aase: Mitt inlägg var ett bara konkret svar på trådstartarens fråga, d v s vilka är era bästa tips mm. Det finns säkert bättre. Även litteratur klassar jag som produkt, men inlärning går ofta fortare i sällskap med en mer erfaren, om man nu vill lära sig
Aase: Mitt inlägg var ett bara konkret svar på trådstartarens fråga, d v s vilka är era bästa tips mm. Det finns säkert bättre. Även litteratur klassar jag som produkt, men inlärning går ofta fortare i sällskap med en mer erfaren, om man nu vill lära sig
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:04Aase: Du är tydligen inte fotograf. En kunnig fotograf hade aldrig gjort den liknelsen.
http://dlridings.se/paw/2006/4.html
Rätt intill ett av Sveriges bästa fika för cyklister, Fjärås Bräcka, så det är inte helt "off-topic" i ett cykelforum.
Tagen med
Aase: Du är tydligen inte fotograf. En kunnig fotograf hade aldrig gjort den liknelsen.
http://dlridings.se/paw/2006/4.html
Rätt intill ett av Sveriges bästa fika för cyklister, Fjärås Bräcka, så det är inte helt "off-topic" i ett cykelforum.
Tagen med
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:27OT: TV-reklam behöver man väl inte irritera sig på? Det är bara att göra sina egna val. Det tragiska är möjligen att den reklam som visas fungerar på tillräckligt många.
OT: TV-reklam behöver man väl inte irritera sig på? Det är bara att göra sina egna val. Det tragiska är möjligen att den reklam som visas fungerar på tillräckligt många.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:30Fjärås Bräcke har mig veterligen varit mer av uppkastningar än mysiga fikaturer.
Fjärås Bräcke har mig veterligen varit mer av uppkastningar än mysiga fikaturer.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:33Nu tar jag kameran med mig idag. Min oorganiserade kompis höll stilen och är inte hemma idag (jag skulle cykla till Orust idag). Så nu tar jag och min fru en lugn tur till Bräcka och jag tar bilder av bullarna. Lyckas jag komma före någon av klubbarna, så
Nu tar jag kameran med mig idag. Min oorganiserade kompis höll stilen och är inte hemma idag (jag skulle cykla till Orust idag). Så nu tar jag och min fru en lugn tur till Bräcka och jag tar bilder av bullarna. Lyckas jag komma före någon av klubbarna, så
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:36Pröva köra tävlingar där....
Pröva köra tävlingar där....