Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:39Det är nog tufft. I mina yngre dagar, kanske (men tveksamt).
Jag och en till från Funbeat ska cykla runt Lygnern imorgon, men jag tror nog att vi tar det som ett distanspass.
Det är nog tufft. I mina yngre dagar, kanske (men tveksamt).
Jag och en till från Funbeat ska cykla runt Lygnern imorgon, men jag tror nog att vi tar det som ett distanspass.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:43Reflektion:
Det verkar som om de flesta som tränar tycker att det är en god idé att stretcha, duscha och hålla kroppen ren och ofta även insmord med allehanda mjukgörande produkter.Konstigt då att inte cykeln kan vara värd en liten investering i tid, ve
Reflektion:
Det verkar som om de flesta som tränar tycker att det är en god idé att stretcha, duscha och hålla kroppen ren och ofta även insmord med allehanda mjukgörande produkter.
Konstigt då att inte cykeln kan vara värd en liten investering i tid, ve
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:30Skulle min cykel ha kostat mer än det dubbla, skulle jag definitivt vara mer petig med den 😉 Sen tycker jag väl att folk slarvar hejvilt med att stretcha och kompletteringsträna (aka prehab) också.
Jag kan få hjälp av allehanda folk att skruva isär hoje
Skulle min cykel ha kostat mer än det dubbla, skulle jag definitivt vara mer petig med den 😉 Sen tycker jag väl att folk slarvar hejvilt med att stretcha och kompletteringsträna (aka prehab) också.
Jag kan få hjälp av allehanda folk att skruva isär hoje
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:46Diesel är en nödlösning och endast för "grovrengöring" av drivlinan som sedan ska underhållas med rengöring av skonsammare lösningar.
Diesel är en nödlösning och endast för "grovrengöring" av drivlinan som sedan ska underhållas med rengöring av skonsammare lösningar.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:54http://minegen.net/cyclic/mech.html
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:31Ljummet vatten och Yes för det mesta, och Yes Power (köksrengöringsmedel) för drivlinan.
Att skrubba med använder jag rotborste, scotch-svamp, nagelborste, tandborste och trasa.
Hittills har jag inte stött på något som inte blir rent med ovanstående.
Ljummet vatten och Yes för det mesta, och Yes Power (köksrengöringsmedel) för drivlinan.
Att skrubba med använder jag rotborste, scotch-svamp, nagelborste, tandborste och trasa.
Hittills har jag inte stött på något som inte blir rent med ovanstående.
Quote from j sollerman on 5 April 2010, 20:37Använde yes-powerspray igår när jag tvättade cyklen. Funkade mycket bra. Noterar att tandborste är bra för att komma åt ordentligt.
Använde yes-powerspray igår när jag tvättade cyklen. Funkade mycket bra. Noterar att tandborste är bra för att komma åt ordentligt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:47Bra tips - ska testa.
Bra tips - ska testa.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:21Tack för länken, Martin!
Yes powerspray tror jag tom att jag har hemma. Det ska jag testa.
Tack för länken, Martin!
Yes powerspray tror jag tom att jag har hemma. Det ska jag testa.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:43Kör hårt. Lycka till!
Kör hårt. Lycka till!