Quote from Björn Eriksson on 7 June 2010, 15:01Haha, ska undvika Lindome så gott det går, hamnar jag där, är jag helt klart ute och cyklar. (haha)
Tack för alla råd, ska ner och smöra för cykelkillen nu och be honom hjälpa mig med i stort sett allt jag kan komma på. Samt fixa däckbytargrej och hjälm.
Haha, ska undvika Lindome så gott det går, hamnar jag där, är jag helt klart ute och cyklar. (haha)
Tack för alla råd, ska ner och smöra för cykelkillen nu och be honom hjälpa mig med i stort sett allt jag kan komma på. Samt fixa däckbytargrej och hjälm.
Quote from Lotta W on 7 June 2010, 15:06Mitt tips är att mackar har coca cola och snickers, t.o.m. Preem i Lindome...
Mitt tips är att mackar har coca cola och snickers, t.o.m. Preem i Lindome...
Quote from ellen olsson on 7 June 2010, 15:12Preem i Lindome ska man absolut inte gynna när de vägrar bistå med vatten!
Preem i Lindome ska man absolut inte gynna när de vägrar bistå med vatten!
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:12Du behöver:
Se över att cykeln är rätt inställd (sadelhöjd, styre)
Ha kläder som inte ger för mycket skavsår. Lite skavsår kommer du att få men cykelbyxor är oändligt bättre än jeans.
Ta med däckavtagare o en extra slang.
Göra plats för en dricka-flaska
H
Du behöver:
Se över att cykeln är rätt inställd (sadelhöjd, styre)
Ha kläder som inte ger för mycket skavsår. Lite skavsår kommer du att få men cykelbyxor är oändligt bättre än jeans.
Ta med däckavtagare o en extra slang.
Göra plats för en dricka-flaska
H
Quote from Björn Eriksson on 7 June 2010, 15:18jeans! Hahaha!
Åh, det hade varit en syn för gudarna att cykla 15 mil med jeans. Vilken skräck! 😀
jeans! Hahaha!
Åh, det hade varit en syn för gudarna att cykla 15 mil med jeans. Vilken skräck! 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:33Finns de som gjort Vätternrundan i jeans o träskor, på damcykel. Man ska inte överdramatisera saker, och att cykla långt i lugnt tempo är inte nån fysisk risk. Herregud, för två generationer sen cyklade folk 5 mil på en lördagskväll för att få dansa lite.
Finns de som gjort Vätternrundan i jeans o träskor, på damcykel. Man ska inte överdramatisera saker, och att cykla långt i lugnt tempo är inte nån fysisk risk. Herregud, för två generationer sen cyklade folk 5 mil på en lördagskväll för att få dansa lite.
Quote from Lotta W on 7 June 2010, 15:35Fredrik, jag har missat det mesta av den storyn, tror jag 😉
Vem var det som var döende?
Fredrik, jag har missat det mesta av den storyn, tror jag 😉
Vem var det som var döende?
Quote from ellen olsson on 7 June 2010, 15:38Ingen var döende men det är proklamerat Preembojkott!
http://glenndahl.blogspot.com/2009/05/gott-pass.html
Ingen var döende men det är proklamerat Preembojkott!
http://glenndahl.blogspot.com/2009/05/gott-pass.html
Quote from ellen olsson on 7 June 2010, 15:39Det finns trådar om detta på diverse klubbforum också.
Det finns trådar om detta på diverse klubbforum också.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:41Haha!
Haha!