Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 21:55Du verkar ha planerat för en bra väg.
Milen på v76 kan du som sagt undvika om du tar första vägen till höger efter kyrkan i Harg. Det är en liten väg men det går inte att köra fel på den utan man hamnar i Östhammar, och den är inte ens en omväg.Iofs tyc
Du verkar ha planerat för en bra väg.
Milen på v76 kan du som sagt undvika om du tar första vägen till höger efter kyrkan i Harg. Det är en liten väg men det går inte att köra fel på den utan man hamnar i Östhammar, och den är inte ens en omväg.
Iofs tyc
Quote from Bengt Askerfelt on 11 June 2010, 11:36Undrar hur det gick med cykelturen?
(För övrigt har jag en gång cyklat 12 mil utan vatten, i en plyschdress, på en minicykel , det gick det också (H)
Undrar hur det gick med cykelturen?
(För övrigt har jag en gång cyklat 12 mil utan vatten, i en plyschdress, på en minicykel , det gick det också (H)
Quote from Björn Eriksson on 11 June 2010, 12:44Det gick helt okej, var mycket jobbigare mentalt än jag hade trott. Insåg efter två-tre mil att jag inte är särskilt förtjust i att cykla långt, att min cykel knappt rullade i nerförsbackarna och min packning som var väldigt tung inte gjorde det bättre.
Det gick helt okej, var mycket jobbigare mentalt än jag hade trott. Insåg efter två-tre mil att jag inte är särskilt förtjust i att cykla långt, att min cykel knappt rullade i nerförsbackarna och min packning som var väldigt tung inte gjorde det bättre.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:14Justja, kolla däckens skick och se till att man har rätt lufttryck är ju två bra tips ... 🙂
Justja, kolla däckens skick och se till att man har rätt lufttryck är ju två bra tips ... 🙂
Quote from Björn Eriksson on 11 June 2010, 13:16Anders> Jo, att bakdäcken var lite sprucket och slitet förstod jag kvällen innan men tänkte "Äh, det håller så länge det håller" och det gjorde det ju också. 12 hela mil.
Anders> Jo, att bakdäcken var lite sprucket och slitet förstod jag kvällen innan men tänkte "Äh, det håller så länge det håller" och det gjorde det ju också. 12 hela mil.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 14:10Gött jobbat!!! 12 mil är inte kattpiss, särskilt inte på en sån cykel 😉
Gött jobbat!!! 12 mil är inte kattpiss, särskilt inte på en sån cykel 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 14:20Rolig blogg, och bra jobbat!
Rolig blogg, och bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 23:22Bra jobbat Ella! (t+)
Bra jobbat Ella! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 13:11Kul att läsa detta i efteråt, det blev lite som en thriller. Klarar hon sig, vad dyker upp i nästa inlägg? Usch! Nu lät det som avslutningen på "LöddeRRRR!
Kul att det gick bra och att du verkar nöjd. Bra erfarenhet för framtiden, före både dig och alla
Kul att läsa detta i efteråt, det blev lite som en thriller. Klarar hon sig, vad dyker upp i nästa inlägg? Usch! Nu lät det som avslutningen på "LöddeRRRR!
Kul att det gick bra och att du verkar nöjd. Bra erfarenhet för framtiden, före både dig och alla
Quote from Sandra Näslund on 13 June 2010, 17:15Du inser väl att du måste köpa racer med damspecifik sadel nu...
Du inser väl att du måste köpa racer med damspecifik sadel nu...