Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykla 15 mil som helt ovan, vad t …
You need to log in to create posts and topics.

Anders; jag håller iofs med. men att cykla med jeans gör ju att man inte bara måste jobba mot uppförslut, man måste jobba mot jeansen också. De liksom drar emot benet i rörelsen. Haha!

Tror nog att jag kommer överleva, ska bli kul (förhoppninsgvis!)

kan man inte fylla på vatten i deras luft o vatten-skåp? Dvs där man tar vatten för tvätt av vindruta o kylar/spolarpåfyllning? Där vi brukar fylla våra träningsflaskor ...

Skriver han inte att den kranen var avstängd pga av för många cyklister...

Du kommer att överleva och du kommer att ha kul. Vardagsäventyr is the shit!

Nice tråd. Själv ska jag cykla till en stuga i midsommar ca 150km bort och hem igen ett par dagar senare. Jag har inte cyklat så långt förut, och måste komma fram före lunch för att hinna med sista passbåten. Det ska bli mitt stora cykeläventyr denna somm

Bra nyheter> har fått sadelhöjden justerad. Oj vad lätt dte var att cykla nu! Införskaffat hjälm. resten gick det lite sämre med, men det var de viktigaste grejerna. Kolhydratladdar nu med glass (haha!)
Annars siktar jag mest på att ha kul. Nu ska jag sit

Coolt, Jag ska cykla ungfär samma väg, Huddinge, simpnäs.

http://cykla.stockholm.se/

Jag brukar köra Almungevägen från Upplands Väsby, tangera Arlanda och Almunge (bra ställe för glasstopp). Sedan följer ett vägval där den försiktige bör undvika att hamna på väg 288 redan vid Alunda (cykla så kort bit som möjligt på den), bättre att enbar

Min pappa pratade om vägen från upplandsväsby, sen funderade jag på att ta mig till Knutby istället för Almunge och sedan via Kolarmora ut till Harg, då slipper jag 288:an helt, men får en mil på 76:an.
Jag vill ju helst inte bli nerkörd av en massa bilar

Tyvärr så räcker inte cykla.stockholm.se utanför Stockholm, så jag får förlita mig på egen kartläsning, suck (H)