Quote from Björn Eriksson on 7 June 2010, 15:51Anders; jag håller iofs med. men att cykla med jeans gör ju att man inte bara måste jobba mot uppförslut, man måste jobba mot jeansen också. De liksom drar emot benet i rörelsen. Haha!
Tror nog att jag kommer överleva, ska bli kul (förhoppninsgvis!)
Anders; jag håller iofs med. men att cykla med jeans gör ju att man inte bara måste jobba mot uppförslut, man måste jobba mot jeansen också. De liksom drar emot benet i rörelsen. Haha!
Tror nog att jag kommer överleva, ska bli kul (förhoppninsgvis!)
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:52kan man inte fylla på vatten i deras luft o vatten-skåp? Dvs där man tar vatten för tvätt av vindruta o kylar/spolarpåfyllning? Där vi brukar fylla våra träningsflaskor ...
kan man inte fylla på vatten i deras luft o vatten-skåp? Dvs där man tar vatten för tvätt av vindruta o kylar/spolarpåfyllning? Där vi brukar fylla våra träningsflaskor ...
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 16:08Skriver han inte att den kranen var avstängd pga av för många cyklister...
Skriver han inte att den kranen var avstängd pga av för många cyklister...
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 16:23Du kommer att överleva och du kommer att ha kul. Vardagsäventyr is the shit!
Du kommer att överleva och du kommer att ha kul. Vardagsäventyr is the shit!
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 21:20Nice tråd. Själv ska jag cykla till en stuga i midsommar ca 150km bort och hem igen ett par dagar senare. Jag har inte cyklat så långt förut, och måste komma fram före lunch för att hinna med sista passbåten. Det ska bli mitt stora cykeläventyr denna somm
Nice tråd. Själv ska jag cykla till en stuga i midsommar ca 150km bort och hem igen ett par dagar senare. Jag har inte cyklat så långt förut, och måste komma fram före lunch för att hinna med sista passbåten. Det ska bli mitt stora cykeläventyr denna somm
Quote from Björn Eriksson on 7 June 2010, 21:22Bra nyheter> har fått sadelhöjden justerad. Oj vad lätt dte var att cykla nu! Införskaffat hjälm. resten gick det lite sämre med, men det var de viktigaste grejerna. Kolhydratladdar nu med glass (haha!)
Annars siktar jag mest på att ha kul. Nu ska jag sit
Bra nyheter> har fått sadelhöjden justerad. Oj vad lätt dte var att cykla nu! Införskaffat hjälm. resten gick det lite sämre med, men det var de viktigaste grejerna. Kolhydratladdar nu med glass (haha!)
Annars siktar jag mest på att ha kul. Nu ska jag sit
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 21:31Coolt, Jag ska cykla ungfär samma väg, Huddinge, simpnäs.
http://cykla.stockholm.se/
Coolt, Jag ska cykla ungfär samma väg, Huddinge, simpnäs.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 21:37Jag brukar köra Almungevägen från Upplands Väsby, tangera Arlanda och Almunge (bra ställe för glasstopp). Sedan följer ett vägval där den försiktige bör undvika att hamna på väg 288 redan vid Alunda (cykla så kort bit som möjligt på den), bättre att enbar
Jag brukar köra Almungevägen från Upplands Väsby, tangera Arlanda och Almunge (bra ställe för glasstopp). Sedan följer ett vägval där den försiktige bör undvika att hamna på väg 288 redan vid Alunda (cykla så kort bit som möjligt på den), bättre att enbar
Quote from Björn Eriksson on 7 June 2010, 21:48Min pappa pratade om vägen från upplandsväsby, sen funderade jag på att ta mig till Knutby istället för Almunge och sedan via Kolarmora ut till Harg, då slipper jag 288:an helt, men får en mil på 76:an.
Jag vill ju helst inte bli nerkörd av en massa bilar
Min pappa pratade om vägen från upplandsväsby, sen funderade jag på att ta mig till Knutby istället för Almunge och sedan via Kolarmora ut till Harg, då slipper jag 288:an helt, men får en mil på 76:an.
Jag vill ju helst inte bli nerkörd av en massa bilar
Quote from Björn Eriksson on 7 June 2010, 21:52Tyvärr så räcker inte cykla.stockholm.se utanför Stockholm, så jag får förlita mig på egen kartläsning, suck (H)
Tyvärr så räcker inte cykla.stockholm.se utanför Stockholm, så jag får förlita mig på egen kartläsning, suck (H)