Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 22:23Inte så länge trafikingenjörerna är överviktiga skrivbordsjockeys.
Inte så länge trafikingenjörerna är överviktiga skrivbordsjockeys.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 22:36(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:55Det finns potential för förbättringar med ganska enkla medel till låg kostnad.
När jag var i Budapest häromveckan gjorde jag en del intressanta observationer. En första positiv upplevelse var att så gott som alla stora vägar, avenyer och de större broa
Det finns potential för förbättringar med ganska enkla medel till låg kostnad.
När jag var i Budapest häromveckan gjorde jag en del intressanta observationer. En första positiv upplevelse var att så gott som alla stora vägar, avenyer och de större broa
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 09:02Jag föredrar ofta att cykla med bilarna på de långsamma vägarna i stan. Där kör de flesta efter samma bok och det är lätt att förutsäga vad som ska hända. På cykelbanorna händer det ju hur mycket underligheter som helst och för mig är det nästan omöjligt
Jag föredrar ofta att cykla med bilarna på de långsamma vägarna i stan. Där kör de flesta efter samma bok och det är lätt att förutsäga vad som ska hända. På cykelbanorna händer det ju hur mycket underligheter som helst och för mig är det nästan omöjligt
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 21:32"Inte så länge trafikingenjörerna är överviktiga skrivbordsjockeys."
Stiftat bekantskap med många eller? På företaget där jag jobbar så är det väldigt många som cyklar till jobbet och även tränings/tävlingscyklar. Regionschefen för samhälls/trafikplaneri
"Inte så länge trafikingenjörerna är överviktiga skrivbordsjockeys."
Stiftat bekantskap med många eller? På företaget där jag jobbar så är det väldigt många som cyklar till jobbet och även tränings/tävlingscyklar. Regionschefen för samhälls/trafikplaneri
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 21:34Du har inte varit i Helsingborg?
Du har inte varit i Helsingborg?
Quote from Rasmus Olsson on 21 August 2009, 21:35Calle, då omformulerar vi det hela:
"Inte så länge politikerna är överviktiga skrivbordsjockeys."
Calle, då omformulerar vi det hela:
"Inte så länge politikerna är överviktiga skrivbordsjockeys."
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 22:28Vi har de politiker vi förtjänar.
Vi har de politiker vi förtjänar.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 22:32Jag tror inte att det åligger politiker att skylta, underhålla eller ens att planera trafikmiljön. De begär underlag och sedan mal kaffekvarnarna på tekniska kontoret.
Jag tror inte att det åligger politiker att skylta, underhålla eller ens att planera trafikmiljön. De begär underlag och sedan mal kaffekvarnarna på tekniska kontoret.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 22:33Jag har minsann inte de politiker jag förtjänar utan jag har fått en hel drös på grund av er andra....grrrr....
Jag har minsann inte de politiker jag förtjänar utan jag har fått en hel drös på grund av er andra....grrrr....