Quote from ellen olsson on 18 August 2008, 19:14> Eftersom man har begränsat dem helt irrationellt. Inga skivbromsar (i en tävlingsform där skivbromsens fördelar är fullständigt astronomiska!) och alldeles för smala däck så att folk tvingas köra med nästan atmosfärstryck i däcken. Totalkorkat.
Det är
> Eftersom man har begränsat dem helt irrationellt. Inga skivbromsar (i en tävlingsform där skivbromsens fördelar är fullständigt astronomiska!) och alldeles för smala däck så att folk tvingas köra med nästan atmosfärstryck i däcken. Totalkorkat.
Det är
Quote from ellen olsson on 18 August 2008, 19:15> Slitaget på fälgarna blir enormt om man cyklar i blöta, särskilt vintertid när det så gott som aldrig är torrt här.
Skiljer det verkligen så mycket mellan Hisingen och Mölndal?
Jag cyklar året runt och i alla väder.
> Slitaget på fälgarna blir enormt om man cyklar i blöta, särskilt vintertid när det så gott som aldrig är torrt här.
Skiljer det verkligen så mycket mellan Hisingen och Mölndal?
Jag cyklar året runt och i alla väder.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 19:23Hisingen har havsklimat. Det är en ö.
Mölndal har mer fastlandsklimat eftersom det är ett Lerdike i mellan.
Hisingen har havsklimat. Det är en ö.
Mölndal har mer fastlandsklimat eftersom det är ett Lerdike i mellan.
Quote from ellen olsson on 18 August 2008, 19:24Då borde det snarare vara torrare på Hisingen...
Då borde det snarare vara torrare på Hisingen...
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 22:22Jätteroligt att få så bra respons här på forumet. Fortfarande vet jag dock inte riktigt vad jag vill ha så jag funderar på att fixa till min Crescentcykel (och på köpet lära mig mecka lite) och avvakta ytterligare en tid med att köpa en ny. Får nog åka oc
Jätteroligt att få så bra respons här på forumet. Fortfarande vet jag dock inte riktigt vad jag vill ha så jag funderar på att fixa till min Crescentcykel (och på köpet lära mig mecka lite) och avvakta ytterligare en tid med att köpa en ny. Får nog åka oc
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:14Åka o klämma lite på cyklar! Ta plånbok med för du lär bli jätte sugen
Åka o klämma lite på cyklar! Ta plånbok med för du lär bli jätte sugen
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:30🙂 Jag vet, jag var och kollade cyklar på Bikesplace här i Kungälv i går men som tur var skulle de stänga precis då så jag hann inte så långt.
🙂 Jag vet, jag var och kollade cyklar på Bikesplace här i Kungälv i går men som tur var skulle de stänga precis då så jag hann inte så långt.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:35Aja dom öppnar snart igen!
du köar kanske redan likt en pensionär på en kaffe rea
Aja dom öppnar snart igen!
du köar kanske redan likt en pensionär på en kaffe rea
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:39Bolaget har samma typ av kunder.
Bolaget har samma typ av kunder.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:46kaffesugna pensionärer?
kaffesugna pensionärer?