Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:49Kaffegökssugna förtidspensionärer.
Kaffegökssugna förtidspensionärer.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:51Ha ha ha
Ha ha ha
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:21Tidigare diskuterades det mellan MTB-Racer-CX o varför man ska ha den ena o inte den andra.Men om man jämför hastigheten på dem dvs om man använder lika mkt energi på alla cyklarna när man cyklar, Hur mkt skiljer det i hastighet mellan dem.Racern är ju sn
Tidigare diskuterades det mellan MTB-Racer-CX o varför man ska ha den ena o inte den andra.Men om man jämför hastigheten på dem dvs om man använder lika mkt energi på alla cyklarna när man cyklar, Hur mkt skiljer det i hastighet mellan dem.Racern är ju sn
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:24Ungefär 5 km/h i snitt skiljer det skulle jag tro.
Ungefär 5 km/h i snitt skiljer det skulle jag tro.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:28Mellan MTB:n o racern?
Mellan MTB:n o racern?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:51Precis, min helt ovetenskapliga känsla är det skiljer ca 5 km/h i snitt med samma ansträngning.
Precis, min helt ovetenskapliga känsla är det skiljer ca 5 km/h i snitt med samma ansträngning.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:53Sällan man ser någon fixa sextio på platten med MTB.
De har inte växlar till det.
Sällan man ser någon fixa sextio på platten med MTB.
De har inte växlar till det.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:55Jag litar på det! 5kmh är ju faktist ganska mkt om man har lite längre att cykla.
Jag litar på det! 5kmh är ju faktist ganska mkt om man har lite längre att cykla.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:04Och vips blev jag en rätt hyfsad racercyklist trots att jag aldrig cyklar annat än mtb. Bara tar min snitthastighet på mtb och addera 5 km/h vilket ger att jag brukar räsersnitta ca 33-36 km/h... inte undra på att fartvinden ofta kyler mer än beräknat....
Och vips blev jag en rätt hyfsad racercyklist trots att jag aldrig cyklar annat än mtb. Bara tar min snitthastighet på mtb och addera 5 km/h vilket ger att jag brukar räsersnitta ca 33-36 km/h... inte undra på att fartvinden ofta kyler mer än beräknat....
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:10Hur länge snittar du det på mtb?? 1-2mil?? eller mer
Hur länge snittar du det på mtb?? 1-2mil?? eller mer