Quote from Guest on 8 April 2013, 12:29Tanken är att jag ska cykla runt den där pölen i juni. Men jag börjar smått ge upp hoppet om att hinna träna. Jobbet, barnen, livet... Ja ALLT sätter käppar i hjulen för mig hela tiden. Jag ser inte hur jag ska hinna träna.
Min fråga är då om man klarar
Tanken är att jag ska cykla runt den där pölen i juni. Men jag börjar smått ge upp hoppet om att hinna träna. Jobbet, barnen, livet... Ja ALLT sätter käppar i hjulen för mig hela tiden. Jag ser inte hur jag ska hinna träna.
Min fråga är då om man klarar
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 12:39på VR hemsidan skrev de ca 100mil cykling innan och ett pass på 10-12mil veckan innan.
det hinner du med om du cyklar 10-12mil/vecka.
jag har tre barn, heltids jobb, träna annat än cykling, men för att få tid till träning för VR har jag cyklat kl 22-23.
på VR hemsidan skrev de ca 100mil cykling innan och ett pass på 10-12mil veckan innan.
det hinner du med om du cyklar 10-12mil/vecka.
jag har tre barn, heltids jobb, träna annat än cykling, men för att få tid till träning för VR har jag cyklat kl 22-23.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:07Jag tror man kan cykla runt i princip helt utan träning, iaf om man har en tidig starttid och ett jävligt tjockt pannben. Däremot tror jag inte att det blir det minsta lustfyllt eller roligt eller ger mersmak eller något annat än ett rent helvete. Min sty
Jag tror man kan cykla runt i princip helt utan träning, iaf om man har en tidig starttid och ett jävligt tjockt pannben. Däremot tror jag inte att det blir det minsta lustfyllt eller roligt eller ger mersmak eller något annat än ett rent helvete. Min sty
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:17Hur långt har du till jobbet? Går det att cykla hela eller delar av vägen?
Det är så jag fixar 80% av min cykelträning.
Annars går det som sagt utan träning, men räkna då med att det tar tid. Har du inte hunnit vänja dig vid sittställningen kan det nog
Hur långt har du till jobbet? Går det att cykla hela eller delar av vägen?
Det är så jag fixar 80% av min cykelträning.
Annars går det som sagt utan träning, men räkna då med att det tar tid. Har du inte hunnit vänja dig vid sittställningen kan det nog
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:33Klart du kan. Har gjorts förr, av helt otränade med träskor o jeans. Försök få in lite tid i sadeln, så blir det roligare.
Klart du kan. Har gjorts förr, av helt otränade med träskor o jeans. Försök få in lite tid i sadeln, så blir det roligare.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:40Jag har 30 mil till jobbet... 🙁 Som det ser ut nu kommer jag inte kunna cykla alls under jobbveckorna. Dvs 16 av 28 dagar. De 6 dagar jag är hemma i Göteborg slits ich dras det i mig från alla håll. De få dagar jag skulle hinna träna har jag ingen lust
Jag har 30 mil till jobbet... 🙁 Som det ser ut nu kommer jag inte kunna cykla alls under jobbveckorna. Dvs 16 av 28 dagar. De 6 dagar jag är hemma i Göteborg slits ich dras det i mig från alla håll. De få dagar jag skulle hinna träna har jag ingen lust
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:42Ta med cykeln till jobbet och cykla där istället.
Ta med cykeln till jobbet och cykla där istället.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2013, 13:48Vet andra som tar med cykel och trainer och cyklar ombord på båten!
Vet andra som tar med cykel och trainer och cyklar ombord på båten!
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:48Det var det som var min plan. Min chef hade en annan plan...
Om jag lyckas få med mig cykeln så kommer jag att ha tillgång till fast mark några timmar på måndagar. Det är mitt hopp. I allra värsta fall får jag ställa trainern på jobbet och cykla på gymet
Det var det som var min plan. Min chef hade en annan plan...
Om jag lyckas få med mig cykeln så kommer jag att ha tillgång till fast mark några timmar på måndagar. Det är mitt hopp. I allra värsta fall får jag ställa trainern på jobbet och cykla på gymet
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2013, 13:50En ljusning!
Säg till chefen att du kommer ha 1000 PMS konstant om du inte får cykla.
En ljusning!
Säg till chefen att du kommer ha 1000 PMS konstant om du inte får cykla.