Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:58Haha!! Det hade varit nåt, Bruse. Min nya chef är upplärd av min gamla chef, som sin sista vecka frågade mig när jag egentligen ska sluta cykla.
Mycket lite förståelse där.
Haha!! Det hade varit nåt, Bruse. Min nya chef är upplärd av min gamla chef, som sin sista vecka frågade mig när jag egentligen ska sluta cykla.
Mycket lite förståelse där.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2013, 14:00Motsvaret blir då, "samma dag jag kommer bli långtidsjukskriven i brist på motion".
Motsvaret blir då, "samma dag jag kommer bli långtidsjukskriven i brist på motion".
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 14:02Önskar jag hade kommit på nåt liknande där och då
Önskar jag hade kommit på nåt liknande där och då
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2013, 14:04Jag kommer alltid på alla bra svar direkt efteråt... blä.
Jag kommer alltid på alla bra svar direkt efteråt... blä.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 14:10Jag tycker grundtanken med motionslopp är att det ska vara något som i grunden är lustfyllt. Även om somliga gänra vill inbilla sig det, så är nog en ytterst liten del av Funbeats medlemmar något annat än rena motionärer. Träningen är inte mitt jobb, det
Jag tycker grundtanken med motionslopp är att det ska vara något som i grunden är lustfyllt. Även om somliga gänra vill inbilla sig det, så är nog en ytterst liten del av Funbeats medlemmar något annat än rena motionärer. Träningen är inte mitt jobb, det
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 14:21Saken är ju att jag VILL! Jag hade tänkt mig att genomföra VR innan jag fyller 40. Förra året hann jag inte få tag i en plats. I år lyckades jag. Till saken hör att vi är 5 (6 från början men vi har ett avhopp) som startar ihop varav vi är 2 som tänkt cyk
Saken är ju att jag VILL! Jag hade tänkt mig att genomföra VR innan jag fyller 40. Förra året hann jag inte få tag i en plats. I år lyckades jag. Till saken hör att vi är 5 (6 från början men vi har ett avhopp) som startar ihop varav vi är 2 som tänkt cyk
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 14:29Men om du verkligen verklgen vill - lös uppgften. 🙂 Något sätt kan du säkert få in cykling på (du tränar ju annat - varför inte cykel?). Även tid på trainer ger ju cykelträning för hjärta, ben, rygg, rumpa etc... Även om det inte är riktigt samma sak so
Men om du verkligen verklgen vill - lös uppgften. 🙂 Något sätt kan du säkert få in cykling på (du tränar ju annat - varför inte cykel?). Även tid på trainer ger ju cykelträning för hjärta, ben, rygg, rumpa etc... Även om det inte är riktigt samma sak so
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 15:00Jag är nyfiken på vad man har för jobb där ens chef förfogar över ens lojalitet dygnets alla 24 timmar ?
Som många varit inne på, man får sätta sig och fungera. De flesta av oss försöker också vända ut och in på våra liv och våran tid. Man måste hitta en
Jag är nyfiken på vad man har för jobb där ens chef förfogar över ens lojalitet dygnets alla 24 timmar ?
Som många varit inne på, man får sätta sig och fungera. De flesta av oss försöker också vända ut och in på våra liv och våran tid. Man måste hitta en
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 15:07Nina: Klart du ska cykla VR! Gör som Bruse föreslår och ta med trainer och cykel och cykla när du har din fritid på båten. Och lägg ner ambitionerna hemma, barnen överlever damråttor, vissnade blommor och till o med julgardiner i maj (nu är det iofs bara
Nina: Klart du ska cykla VR! Gör som Bruse föreslår och ta med trainer och cykel och cykla när du har din fritid på båten. Och lägg ner ambitionerna hemma, barnen överlever damråttor, vissnade blommor och till o med julgardiner i maj (nu är det iofs bara
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 15:21Klart man kan, det är mest en fråga om villja. Om man nu inte satsat på en bra tid, för då blir det nog onödigt jobbigt.
Självklart blir det ju trevligare om du har cyklat lite innan, så du är van att sitta på cykeln, vet lite hur den känns och reagera os
Klart man kan, det är mest en fråga om villja. Om man nu inte satsat på en bra tid, för då blir det nog onödigt jobbigt.
Självklart blir det ju trevligare om du har cyklat lite innan, så du är van att sitta på cykeln, vet lite hur den känns och reagera os