Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 10:11Fantastiskt hur en person kan skapa så mycket irritation och osämja på ett forum t o m när han inte ens är kvar själv. Jag är mållös!!
Ps. Jag har cyklat 1,5 timma på trainern. Känns lite bättre nu faktiskt.
Fantastiskt hur en person kan skapa så mycket irritation och osämja på ett forum t o m när han inte ens är kvar själv. Jag är mållös!!
Ps. Jag har cyklat 1,5 timma på trainern. Känns lite bättre nu faktiskt.
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 10:14Intressant att nu när inte ens David är här längre så tar han fortfarande upp så många trådar med en massa (för ämnet) orelevanta inlägg. 🙂
Fö tillhör jag dem som inte störde mig på honom, han gav iaf mig många bra svar på frågor jag hade som nybörjarc
Intressant att nu när inte ens David är här längre så tar han fortfarande upp så många trådar med en massa (för ämnet) orelevanta inlägg. 🙂
Fö tillhör jag dem som inte störde mig på honom, han gav iaf mig många bra svar på frågor jag hade som nybörjarc
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 12:55Heja Nina!
Kämpa på med trainern!!! 😀
Heja Nina!
Kämpa på med trainern!!! 😀
Quote from Mattias Ragnehed on 10 April 2013, 18:19Se där Nina (t+) nu har du bara 58,5 timmar kvar.
Se där Nina (t+) nu har du bara 58,5 timmar kvar.
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 20:47kul med en bild! han ÄR inte en tecknad figur alltså?
kul med en bild! han ÄR inte en tecknad figur alltså?
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 11:3057 svinkalla minuter i ett för tillfället väldigt ogästvänligt Fredrikshamn avklarade. 10 minuter efter att jag kom tillbaka var det kolsvart ute.
Tror ni jag klarar det? Att cykla ihop mina träningsmil alltså?
57 svinkalla minuter i ett för tillfället väldigt ogästvänligt Fredrikshamn avklarade. 10 minuter efter att jag kom tillbaka var det kolsvart ute.
Tror ni jag klarar det? Att cykla ihop mina träningsmil alltså?
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 12:11Vi får se Nina, jag tror iaf att du klarar ta dig runt Vättern 🙂
Kort fråga om David till er andra - någon som vet vad Fp står för? Enda jag kan komma på är folkpartist..
Vi får se Nina, jag tror iaf att du klarar ta dig runt Vättern 🙂
Kort fråga om David till er andra - någon som vet vad Fp står för? Enda jag kan komma på är folkpartist..
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2013, 13:37Filosofie Pedalist
Filosofie Pedalist