Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 10:31Maria Svensson
Det kan vara så att tjejerna i SUBXX hade kommit överens om innan loppet att de andra skulle fortsätta OM någon/några av någon anledning inte kunde gå med, som en krasch, punktering eller bara orkeslöshet.
Nu är inte jag någon av dem, men m
Maria Svensson
Det kan vara så att tjejerna i SUBXX hade kommit överens om innan loppet att de andra skulle fortsätta OM någon/några av någon anledning inte kunde gå med, som en krasch, punktering eller bara orkeslöshet.
Nu är inte jag någon av dem, men m
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 10:34Jag såg iaf i en intervju att planen var en trestegsraket, vilket jag tolkar som att man skulle splitta upp i tre grupper allteftersom, en snabb, sättarekord-grupp, en mellan och en uppsamlingsgrupp, men Ingvild vet rimligen mer om det?
Jag såg iaf i en intervju att planen var en trestegsraket, vilket jag tolkar som att man skulle splitta upp i tre grupper allteftersom, en snabb, sättarekord-grupp, en mellan och en uppsamlingsgrupp, men Ingvild vet rimligen mer om det?
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 11:41Nu har vi visst tappat den röda tråden till cyklande tjejer.......
Subxx hade en plan som gick ut på att så många som möjligt skulle in på 8.30.
De som inte kunde palla trycket skulle prata samman under resans gång och göra ett gemensamt beslut om vart d
Nu har vi visst tappat den röda tråden till cyklande tjejer.......
Subxx hade en plan som gick ut på att så många som möjligt skulle in på 8.30.
De som inte kunde palla trycket skulle prata samman under resans gång och göra ett gemensamt beslut om vart d
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 12:02En grupp som kallar sig "Cyklande Tjejer" löper lite risk att tas för "cyklande tjejer i allmänhet" så att alla räknas in, och gruppen på något sätt kopplas ihop med lite av varje. T ex XX-gänget, även om de vad jag vet är två från varandra helt friståen
En grupp som kallar sig "Cyklande Tjejer" löper lite risk att tas för "cyklande tjejer i allmänhet" så att alla räknas in, och gruppen på något sätt kopplas ihop med lite av varje. T ex XX-gänget, även om de vad jag vet är två från varandra helt friståen
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 12:18Tror faktiskt att cyklade tjejer och subxx har ett gemensamt mål trots att det är två helt olika grupper, nämligen att få fler tjejer och cykla! 🙂 .
Är glad över och vara medlem i CT och att ha trampat med subxx.Jag hoppas det är fler som startar upp
Tror faktiskt att cyklade tjejer och subxx har ett gemensamt mål trots att det är två helt olika grupper, nämligen att få fler tjejer och cykla! 🙂 .
Är glad över och vara medlem i CT och att ha trampat med subxx.
Jag hoppas det är fler som startar upp
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 12:19Jag är imponerad av XX förstås, svårt att inte vara det. 🙂
Jag är även imponerad av de som tog sig runt 30 mil på vilken tid som helst, särkilt årets VR. Jag är imponerad av de som börjar cykla efter lång lång sjukskrivning , även av de som tränar då och
Jag är imponerad av XX förstås, svårt att inte vara det. 🙂
Jag är även imponerad av de som tog sig runt 30 mil på vilken tid som helst, särkilt årets VR. Jag är imponerad av de som börjar cykla efter lång lång sjukskrivning , även av de som tränar då och
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 12:57Maria: var du med i Subxx?
Maria: var du med i Subxx?
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 22:53Angående SubXX första vurpa: samtidigt som bakre delen av klungan kraschade blev vi omkörda av en annan snabbåkande klunga, därför uppfattade vi inte kraschen. Samtliga i gruppen stannade när vi fick klart för oss att det kraschats - fast gruppen stannade
Angående SubXX första vurpa: samtidigt som bakre delen av klungan kraschade blev vi omkörda av en annan snabbåkande klunga, därför uppfattade vi inte kraschen. Samtliga i gruppen stannade när vi fick klart för oss att det kraschats - fast gruppen stannade
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 10:21Är det kaos på Västgötaslätten o Tiveden fortfarande? Är det ingen som hittade hem?
Är det kaos på Västgötaslätten o Tiveden fortfarande? Är det ingen som hittade hem?
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 10:24Alla hittade hem och alla hade förträffligt kul :-)!
http://www.skovdenyheter.se/nyhet/18799/premiartraff-cyklande-tjejer
Till våren får David komma och ha individuella mekarsessioner med oss tycker jag.
Alla hittade hem och alla hade förträffligt kul :-)!
http://www.skovdenyheter.se/nyhet/18799/premiartraff-cyklande-tjejer
Till våren får David komma och ha individuella mekarsessioner med oss tycker jag.