Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklande Tjejer i Radio
You need to log in to create posts and topics.

Du menar käringar va??? Jag antar att det är personer som ligger dig varmt om hjärtat.........Så synd att det inte var Sveriges framsida du bor på, för då hade du ju kunnat få ge dig på att utveckla någon som behöver bra träning. Och tänka sig David att j

Annette JJ ... HCK (Hisingen i Göteborg) ordnar sådan pass du efterlyser. Som David säger, ska man inte hänga upp sig på snittfarten, men även där tror jag att HCK erbjuder sådana intropass, ibland intropass bara för tjejer också.

Ligger lite långt bort,

Vad skönt att höra att det finns klubbar som fixar lättare cykelträningar 🙂
Det finns alltså...
Får väl göra som en kompis till mig sa och fixa egna träningsrundor för dem som inte vill blåköra livet ur sig utan lära sig cykling i en lugnare takt och på

Ja, det är lätt att fråga. Får inte klubbarna frågan så är det svårt att ha träning för några som inte finns på plats.

Herregud vilka diskussioner det ska bli jämt! Är det så himla farligt att tjejer vill cykla ihop??

Och förresten finns det andra cykelklubbar i det här landet än HCK och Fredrikshof!! Bara så ni vet!! (#)

Det är ofta fascinerande när de som egentligen inte alls berörs av en företeelse blir väldigt berörda av denna.
Jag försöker hitta något här som skapar engagemang hos mig men hur jag än vrider och vänder på det så verkar det som att hur andra bedriver/for

Ett diskussionsforum är till för att diskutera olika frågor. Ibland går diskussionen i en annan riktning än trådskaparen hade tänkt det. Diskussioner människor emellan ser ut så både här och i verkliga livet. Och ibland kommer det in folk som säger att de

""Men varför bli så upprörd och provocerad av det?""

Er det forde det går ut over mannens intrigetet som den som " har forstand og vet hvordan" sykling skal fåregå.
Er det forde han tror han mister muligheten til å vise de " uinnvidde" hvordan.

Du lær

Tvärtom. Verkar vara tjejerna som känner sig ifrågasatta och på defensiven i den här tråden, inte killarna. Men det finns inget skäl till det. Malin saknade tjejer att cykla med och drog ihop ett gäng för att råda bot på problemet. Kudos på den, det är et

Jag som snarare funderade på om det var killarna som tagit på "offerkoftorna" här eftersom tjejerna ifråga GÖR ngt åt ett problem de uppfattar.
Man kan _alltid_ diskutera om det är bästa lösningen, men det bästa är det godas fiende ... om man funderar öv