Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 12:44Snacka om fördomar.
Snacka om fördomar.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 13:42Hej!
Det är jag som startade FB-gruppen "Cyklande tjejer" och är administratör.
Har följt den här diskussionen och finner inte riktigt ord.
Jag är jättestolt över mina tjejkompisar i CT, de är väldigt empatiska och pushande. Själv bor jag på landet och h
Hej!
Det är jag som startade FB-gruppen "Cyklande tjejer" och är administratör.
Har följt den här diskussionen och finner inte riktigt ord.
Jag är jättestolt över mina tjejkompisar i CT, de är väldigt empatiska och pushande. Själv bor jag på landet och h
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 13:50Det måste vara jättejobbigt att prata om sittsår, bölder och annat som dyker upp i underredet.
Psssss, det får alla om de tränar!Det är ju tur att man inte är så lättchockad.
Det måste vara jättejobbigt att prata om sittsår, bölder och annat som dyker upp i underredet.
Psssss, det får alla om de tränar!
Det är ju tur att man inte är så lättchockad.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 13:54sittsår och bölder , tänk om det var så lätta saker vi pratade om :O
sittsår och bölder , tänk om det var så lätta saker vi pratade om :O
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:37Sökes
cykelklubb som vill ta emot en nybörjare på cykel som hemskt gärna vill lära mer och vill bli lite snabbare och uthålligare och som nu klarar av att köra solo i ca 19km/h i max 3 mil och som totalt tvärdör när det blir uppförsbackar.Var finns det
Sökes
cykelklubb som vill ta emot en nybörjare på cykel som hemskt gärna vill lära mer och vill bli lite snabbare och uthålligare och som nu klarar av att köra solo i ca 19km/h i max 3 mil och som totalt tvärdör när det blir uppförsbackar.
Var finns det
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:39Du ska kanske uppge var du bor?
Du ska kanske uppge var du bor?
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:44Östgöte gushelöv! 🙂
Östgöte gushelöv! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:56och det finns inga klubbar i närheten?
och det finns inga klubbar i närheten?
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:56Det är väl ett alldeles lysande initiativ att starta en grupp där man lockar fler till sporten & där man - frivilligt - kan gå med & söka tips, kunskap, pepp & träningskompisar. Jag kan ju förstå att ni killar gärna vill cykla med oss tjejer (för vem vill
Det är väl ett alldeles lysande initiativ att starta en grupp där man lockar fler till sporten & där man - frivilligt - kan gå med & söka tips, kunskap, pepp & träningskompisar. Jag kan ju förstå att ni killar gärna vill cykla med oss tjejer (för vem vill
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:56Finns ingen klubb; starta en eller bara nätverka (precis som Cyklande tjejer-gruppen gjort) med andra som önskar samma typ av utbud. Om det finns en klubb; uttryck önskemål, prova på träningarna, starta en ny sektion, prata med ledarna.
Och ja, det finn
Finns ingen klubb; starta en eller bara nätverka (precis som Cyklande tjejer-gruppen gjort) med andra som önskar samma typ av utbud. Om det finns en klubb; uttryck önskemål, prova på träningarna, starta en ny sektion, prata med ledarna.
Och ja, det finn