Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklande Tjejer i Radio
You need to log in to create posts and topics.

Faktum är att även om det finns en bra klubb där man bor så är det inte dumt med ett antal "klotterplank", precis som Funbeat och Mtb-forum och vad de heter, _med_olika_fokus_ och olika perspektiv, och stilar, dels för att få tag i likasinnade i närområde

David, visst finns det cykelklubb, men inga som har cykelturer som jag kan hänga med på.

Så åter till frågan.
Finns det cykelklubbar som ordnar turer med max snitthastighet 20 och ca 3 (till max 5 mil) långa turer?
Finns det någon klubb i hela Sverige s

Om du kontaktar klubben och ställer frågan utan att hänga upp dig på "snittfarter och befintliga grupper".

David, jag har frågat.

Men finns det klubbar som ordnar såna cykelturer som jag frågar efter?

Som jag skrev tidigare har tex Fredrikshof nybörjarträningar på våren där man börjar med korta och lätta rundor som ökas på under säsongen. På hösten finns det sporadiska nybörjarträningar. På liknande sätt jobbar troligtvis en hel del klubbar runt om i S

Här är en gubbe som inte hängde upp sig
http://road.cc/content/news/66865-king-mamils-overweigt-heavy-smoker-mid-40s-goes-cat-4-elite-racer-just-eight

Men du David, var bor du? Det låter som att du sitter inne på en massa matnyttigt & att du gärna delar med dig av dina kunskaper. Se till att göra något utav din iver att fånga upp oss tjejer - Erbjud oss några pass för tusan!

Du klarar säkert att köra snabbare i klunga, så är det.
Storstäder har ett större utbud vad det gäller cykelträningar.
Men det är svårt att få till det i småstäder, där de som håller till i cykelklubbar ofta håller ett väldigt alldeles för högt snitt. O

Jag bor i Soliga Södern och cyklar ofta med kärringar.

kan du definiera "kärringar" ?