Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:59Faktum är att även om det finns en bra klubb där man bor så är det inte dumt med ett antal "klotterplank", precis som Funbeat och Mtb-forum och vad de heter, _med_olika_fokus_ och olika perspektiv, och stilar, dels för att få tag i likasinnade i närområde
Faktum är att även om det finns en bra klubb där man bor så är det inte dumt med ett antal "klotterplank", precis som Funbeat och Mtb-forum och vad de heter, _med_olika_fokus_ och olika perspektiv, och stilar, dels för att få tag i likasinnade i närområde
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:13David, visst finns det cykelklubb, men inga som har cykelturer som jag kan hänga med på.
Så åter till frågan.
Finns det cykelklubbar som ordnar turer med max snitthastighet 20 och ca 3 (till max 5 mil) långa turer?
Finns det någon klubb i hela Sverige s
David, visst finns det cykelklubb, men inga som har cykelturer som jag kan hänga med på.
Så åter till frågan.
Finns det cykelklubbar som ordnar turer med max snitthastighet 20 och ca 3 (till max 5 mil) långa turer?
Finns det någon klubb i hela Sverige s
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:19Om du kontaktar klubben och ställer frågan utan att hänga upp dig på "snittfarter och befintliga grupper".
Om du kontaktar klubben och ställer frågan utan att hänga upp dig på "snittfarter och befintliga grupper".
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:21David, jag har frågat.
Men finns det klubbar som ordnar såna cykelturer som jag frågar efter?
David, jag har frågat.
Men finns det klubbar som ordnar såna cykelturer som jag frågar efter?
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:23Som jag skrev tidigare har tex Fredrikshof nybörjarträningar på våren där man börjar med korta och lätta rundor som ökas på under säsongen. På hösten finns det sporadiska nybörjarträningar. På liknande sätt jobbar troligtvis en hel del klubbar runt om i S
Som jag skrev tidigare har tex Fredrikshof nybörjarträningar på våren där man börjar med korta och lätta rundor som ökas på under säsongen. På hösten finns det sporadiska nybörjarträningar. På liknande sätt jobbar troligtvis en hel del klubbar runt om i S
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:27Här är en gubbe som inte hängde upp sig
http://road.cc/content/news/66865-king-mamils-overweigt-heavy-smoker-mid-40s-goes-cat-4-elite-racer-just-eight
Här är en gubbe som inte hängde upp sig
http://road.cc/content/news/66865-king-mamils-overweigt-heavy-smoker-mid-40s-goes-cat-4-elite-racer-just-eight
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:30Men du David, var bor du? Det låter som att du sitter inne på en massa matnyttigt & att du gärna delar med dig av dina kunskaper. Se till att göra något utav din iver att fånga upp oss tjejer - Erbjud oss några pass för tusan!
Men du David, var bor du? Det låter som att du sitter inne på en massa matnyttigt & att du gärna delar med dig av dina kunskaper. Se till att göra något utav din iver att fånga upp oss tjejer - Erbjud oss några pass för tusan!
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:36Du klarar säkert att köra snabbare i klunga, så är det.
Storstäder har ett större utbud vad det gäller cykelträningar.
Men det är svårt att få till det i småstäder, där de som håller till i cykelklubbar ofta håller ett väldigt alldeles för högt snitt. O
Du klarar säkert att köra snabbare i klunga, så är det.
Storstäder har ett större utbud vad det gäller cykelträningar.
Men det är svårt att få till det i småstäder, där de som håller till i cykelklubbar ofta håller ett väldigt alldeles för högt snitt. O
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:41Jag bor i Soliga Södern och cyklar ofta med kärringar.
Jag bor i Soliga Södern och cyklar ofta med kärringar.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 15:45kan du definiera "kärringar" ?
kan du definiera "kärringar" ?