Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelcykling + musik = hur gör ni!
You need to log in to create posts and topics.

Låt mig citera dig: "Slutsatsen måste bli att det är säkrare att cykla utan att försämra möjligheten att höra omgivningen jämfört med att ha musik i öronen under passen"

Ovanstående visar vem det är som inte håller sig till sakfrågan utan är ute och "cyk

En liten forumlektion.
Trådar byter spår allt eftersom och det är till och med bra. Så ämnet för den här tråden har skiftat en aning till att handla om säkerheten kring musik i öronen när man cyklar. Och du verkar vilja skifta ytterligare till att den ska

Om du läser igenom tråden ser du att det mitt första inlägg var ett konkret tips på hörlurar som passar bra till cykling. Har du överhuvudtaget kommit med det som trådskaparen frågar efter?

Såna besserwissrar som dig kryllar det av på alla forum och jag

Daniel W,
Det måste vara ganska besvärligt att ha så svårt att skilja på sak och person. Men jag är glad över att få läsa att jag har stil och vet bättre, det hör jag inte varje dag!

Ska du kanske upprepa din rekommendation så att trådskaparen får läsa d

Jag gjorde ett test på dagens runda! Brukar normalt inte ha musik i öronen när jag cyklar, men idag åkte lurarna med. Till min stora förvåning så hörde jag bliarna bättre med lurarna i!? Dock hade jag låg volym. Vid hög volym så hörde jag endast musiken,

Jag rekommenderar nya SonyEricsson MW600 trådlöst headset med inbyggd radio. Då slipper man sladd till mobilen. Något sämre radiomottagning än med trådbundet headset men helt OK.

Jag lyssnar bara på musik då det är få bilar i närheten.

Varför kör ni inte med
BILD:http://media.skateboard.com.au/forum/images/20051213-ghettoblaster%5B1%5D.jpg

Jag lyssnar alltid på musik när jag tränar. Oavsett om jag cyklar eller springer eller gymmar. Inte när jag yogar förstås.
Utan musik tappar jag lusten direkt. Jag blir uttråkad och jag orkar inte trampa. Jag blir väldigt påverkad av musik och den får mig

LL! Old school.

ojj vilken tråd jag skapat, men det är bra att många vill diskutera detta..

Påmina träningsrundor brukar jag i 9 fall av 10 lyssna på ljudbok, det har funkat bra o jag kan höra bilar innan dem kör om mig.

Nu på söndag ställer jag upp i ett motionslopp (