Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 18:24vad har du för balansplatta?
vad har du för balansplatta?
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 18:41Min är rund, utan text!
Min är rund, utan text!
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 18:44är det en svärisk? det finns bättre. som inte är så höga och som är lättare så amn akn stå på dem och träna till exempel armar eller ben samtidigt
http://www.medema.se/ShowProduct.aspx?prodid=582&cat=182
är det en svärisk? det finns bättre. som inte är så höga och som är lättare så amn akn stå på dem och träna till exempel armar eller ben samtidigt
Quote from Lotta Lindström on 21 November 2007, 18:48Den är blå...
Rund, ca 40 cm i diameter. En upphöjning i mitten under som man balanserar på. Inget märke.
edit: en typ sån här: http://www.medema.se/ProductPopup.aspx?filename=290000_622.jpg
Den är blå...
Rund, ca 40 cm i diameter. En upphöjning i mitten under som man balanserar på. Inget märke.
edit: en typ sån här: http://www.medema.se/ProductPopup.aspx?filename=290000_622.jpg
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 18:50de är välidgt svåra. rekomenderar dem som finns i länken ovan. man har större nytta utav dem.
hade du haft en sån balansplatta så hade jag gett dig rådet att stå på det sakdade benet och sen sparka med det andra.
det är stabilitetträning
de är välidgt svåra. rekomenderar dem som finns i länken ovan. man har större nytta utav dem.
hade du haft en sån balansplatta så hade jag gett dig rådet att stå på det sakdade benet och sen sparka med det andra.
det är stabilitetträning
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 18:50Min är blå 400 mm i diameter o 60 mm hög "fot" och jävligt ostadig.
Min är blå 400 mm i diameter o 60 mm hög "fot" och jävligt ostadig.
Quote from Lotta Lindström on 21 November 2007, 18:52Tycker det går bra så länge jag står med båda fötterna (stadigt) på plattan. Ska jag stå på ett ben räcker det bra med att göra det på golvet och rita bokstäver med andra benet för att jag ska tappa balansen. 🙂
Låter som min David.
Tycker det går bra så länge jag står med båda fötterna (stadigt) på plattan. Ska jag stå på ett ben räcker det bra med att göra det på golvet och rita bokstäver med andra benet för att jag ska tappa balansen. 🙂
Låter som min David.
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 18:52du kan ju alltid använda den som ostbricka david
du kan ju alltid använda den som ostbricka david
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 18:58Då kan jag använda den tillsammans med mina Sagaform Mus-picks och Mus-knifes!
Då kan jag använda den tillsammans med mina Sagaform Mus-picks och Mus-knifes!
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 09:30Är balansplattan bra även om man har hälseniflammation?
Jag har nu haft den där inflammationen i fem veckor coh varit hos naprapat och varit hos ortopedtekniker och fått sulor. Någon som vet vad jag ska göra för att bli av med inflammationen?
Vila har då
Är balansplattan bra även om man har hälseniflammation?
Jag har nu haft den där inflammationen i fem veckor coh varit hos naprapat och varit hos ortopedtekniker och fått sulor. Någon som vet vad jag ska göra för att bli av med inflammationen?
Vila har då