Quote from Lena O on 12 March 2008, 12:34Careful Christer ... you may know him 😉
Careful Christer ... you may know him 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 12:42Klantarsel inte desto mindre :D. Jag hade skämts ögonen ur mig om det hänt mig. För att det ska hända måste en dragkedja som går runt hela väskan gå upp helt av sig själv eller så glömmer man att stänga dragkedjan... alternativt har man en trasig sadelväs
Klantarsel inte desto mindre :D. Jag hade skämts ögonen ur mig om det hänt mig. För att det ska hända måste en dragkedja som går runt hela väskan gå upp helt av sig själv eller så glömmer man att stänga dragkedjan... alternativt har man en trasig sadelväs
Quote from Mats Andersson on 12 March 2008, 16:16Enda sättet man "tappar" en slang från sin sadelväska är genom att man inte stängt dragkedjan. Med andra ord lika klantigt som att man inte tryckt ner sakerna ordentligt i ryggfickorna.
Så...vem är klantarslet som inte vet att en dragkedja måste vara stä
Enda sättet man "tappar" en slang från sin sadelväska är genom att man inte stängt dragkedjan. Med andra ord lika klantigt som att man inte tryckt ner sakerna ordentligt i ryggfickorna.
Så...vem är klantarslet som inte vet att en dragkedja måste vara stä
Quote from Lena O on 12 March 2008, 16:18Eller så var han bara klantigt när han köpte den ;p
Eller så var han bara klantigt när han köpte den ;p
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 16:23Klantig som köpte cykel menar du ;)?
Klantig som köpte cykel menar du ;)?
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 16:44Jag använder ej ngn sadelväska, då jag har en reflex som sitter under sadeln. Istället använder jag en midjeväska, som jag har slang, mobiltelefon etc i.
Jag använder ej ngn sadelväska, då jag har en reflex som sitter under sadeln. Istället använder jag en midjeväska, som jag har slang, mobiltelefon etc i.
Quote from Elias Engqvist on 12 March 2008, 16:44-Klantiga föräldrar som födde honom/henne?
-Men jag kan tänka mig att man kan tappa slangar ur fickorna också!?
-Och bars blir väl bara lättare att få ner om dom är lite mjukare?
-Klantiga föräldrar som födde honom/henne?
-Men jag kan tänka mig att man kan tappa slangar ur fickorna också!?
-Och bars blir väl bara lättare att få ner om dom är lite mjukare?
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 16:54- Ja!
- Ja!
- Ja!
- Ja!
- Ja!
- Ja!