Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 12:48Den vägen tror jag är skaplig.
Den vägen tror jag är skaplig.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 18:01Tackar, då har jag en reservplan om det fortfarande är stenkross någonstans. (t+)
Tackar, då har jag en reservplan om det fortfarande är stenkross någonstans. (t+)
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 11:23Bredsdal-Hälla var en riktigt trevlig väg. Och "stenkrossvägen" blir nog också bra igen snart. De hade i alla fall börjat asfaltera när jag passerade Bredsdal igår.
Bredsdal-Hälla var en riktigt trevlig väg. Och "stenkrossvägen" blir nog också bra igen snart. De hade i alla fall börjat asfaltera när jag passerade Bredsdal igår.
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 11:42Åkte du Bredsdal-Igelsta-Irsta-Hälla?
Åkte du Bredsdal-Igelsta-Irsta-Hälla?
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 11:44Jag tror att jag åkte precis enligt Jans karta.
Jag tror att jag åkte precis enligt Jans karta.
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 11:56Nu ser jag, skrollade inte upp förut.
Nu ser jag, skrollade inte upp förut.
Quote from Fredrik Närenfors on 9 July 2008, 18:57Det var trevliga nyheter, med asfalten. Hade tänkt cykla den vägen fler gånger i år.
Apropå asfalt. Finns det nån information nånstans där man kan se vad det är för beläggning på en väg och om de håller på med nåt vägarbete.
Det var trevliga nyheter, med asfalten. Hade tänkt cykla den vägen fler gånger i år.
Apropå asfalt. Finns det nån information nånstans där man kan se vad det är för beläggning på en väg och om de håller på med nåt vägarbete.
Quote from Johannes Winger-Lang on 9 July 2008, 21:20Per: http://gis.vv.se/iov/ för mobilen wap.vv.se
Per: http://gis.vv.se/iov/ för mobilen wap.vv.se
Quote from Fredrik Närenfors on 9 July 2008, 21:32Coolt. Man tackar och bockar.
När man väl lärt sig vilken info man är ute efter så fanns ju allt. Beläggningens ålder, ojämnhet, spårdjup.
Man kunde klart och tydligt se att den sträcka vi diskuterat här var orangemarkerad. Lyckades dock inte hitta nån
Coolt. Man tackar och bockar.
När man väl lärt sig vilken info man är ute efter så fanns ju allt. Beläggningens ålder, ojämnhet, spårdjup.
Man kunde klart och tydligt se att den sträcka vi diskuterat här var orangemarkerad. Lyckades dock inte hitta nån
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 21:36Najs sida.
Teckenförklaringar fick man om man klickade på symbolen längst upp till vänster.
(fast jag fick inte sidan att funka i Firefox bara i IE)
Najs sida.
Teckenförklaringar fick man om man klickade på symbolen längst upp till vänster.
(fast jag fick inte sidan att funka i Firefox bara i IE)