Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykling i midsommar
You need to log in to create posts and topics.

På PBP kommer du inte till mål efter 25 mil. Det är 120 mil långt.

Det var som sjutton. Hade jag ingen aning om David.

Nej, inte sjutton heller. HUNDRATJUGO!

Tvärtemot rådet jag gav här i tråden så åkte jag med tung ryggsäck utan ha gjort det på kortare turer i år. (Eftersom jag är osårbar behövdes ingen kortrundeträning med ryggsäck på...)

Packade det jag behövde samt lite till så jag skulle få träning inför

Ha ha rakapparat. 🙂 Nä, jag kastar ner min hyvel på ca 3 gram.
Jag ska satsa på ultralätt i år. Tält och trianga lämnar jag hemma.
Bara min lilla Asaklitt Ultraligth 600 sovsäck. mobil, mobilladdare, mp3 och en finurlig laddare till mp3n. Jag har rigg

Skulle vara kul att se en bild på det arrangemanget.

Kul att se att någon annan korsade min väg!
Jag cyklade Bandhagen-Hässelby-Jakobsberg-Bålsta-Enköping-Skultuna-Ramsnäs-Skinnskatteberg-Kopparberg. Jag hade fått för mig att det skulle gå att göra på en dag, även med ryggsäck på ryggen. Nu gick det förviss

Ja, jag tog några bilder här, suddiga men jag tror principen framgår.
Lägger dem som bihang till en "träning" i min kalender. Gå o kolla där.
Jag lyckas ju aldrig få ut bilderna i "tråddirekt". Jag använder faktiskt svarta med i konstruktionen.

Kul DP.

Undrar om inte du hittade en bättre väg runt Enköping Västerås än vad jag gjorde.

Jag har ritat ut min väg här, ska försöka lista ut hur du åkte för den här vägen ska jag cykla fler gånger i sommar. Med pendeln till Bålsta blir det bara 18 mil k

Per, om du åker ... Enköping - Hummelsta (tyvärr mkt trafik här) - In mot Irsta strax efter Sagån - Irsta - Badelundavägen - Finnslätten (cykelbana möjlig hela vägen) Skultuna...